14.09.2018 / 11:44
StoryEditor

Piechociński zarzuca władzom Lidla brak wsparcia polskich sadowników

(fot. freeimages.com)
Janusz Piechociński za pośrednictwem Twittera zadał ciekawe pytanie władzom sieci Lidl: "Ile tysięcy ton pozaeuropejskiego jabłka sprowadziliście do UE?"

Były minister gospodarki dotknął tematu pochodzenia jabłek w zagranicznej sieci sklepów dyskontowych działających w Polsce.

Polityk skierował swoje pytanie do władz spółki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 14:24
StoryEditor

Aleksandra Gawlas-Wilińska pokieruje marketingiem w Henkel Consumer Brands

Aleksandra Gawlas-Wilińska, dyrektor marketingu w Henkel Consumer Brands Polska
Wraz z początkiem września Aleksandra Gawlas-Wilińska objęła stanowisko dyrektor marketingu w dziale Henkel Consumer Brands w polskim oddziale firmy. To nowe stanowisko, które odpowiada będzie za marketing całego portfolio marek kosmetycznych i detergentów w HCB.

Aleksandra Gawlas-Wilińska związana jest z firmą Henkel od 2012 roku, w swoim doświadczeniu zawodowym łączy pracę w marketingu, digital marketingu, e-commerce oraz stacjonarnej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 15:36
StoryEditor

PepsiCo, Nestle, Kompania Piwowarska, Lotte Wedel i H&M wśród założycieli Polskiej Organizacji Reklamodawców

Reklamodawcy będą mieli nową organizację reprezentującą ich interesy (fot. Shutterstock)
Polska Organizacja Reklamodawców to nowy związek pracodawców, który ma dbać o interesy grupy wskazanej w nazwie tego podmiotu. Prezesem POR została Anna Dzięrzedzka z PepsiCo, a dyrektor zarządzającą organizacji będzie Elżbieta Gorajewska, dawniej związana z Nielsenem. We władzach POR znalazło się wielu przedstawicieli branży spożywczej/FMCG, a także osoby z branży handlowej.

Łączny budżet reklamy, za który odpowiadają członkowie założyciele Polskiej Organizacji Reklamodawców, w samym tylko 2022 r. wyniósł ponad miliard złotych. POR deklaruj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27. wrzesień 2023 16:12