19.05.2020 / 08:40
StoryEditor

Plantatorzy truskawek nie mają pracowników. Owoce mogą zgnić na polach

(fot. Pixabay)
W związku z pandemią koronawirusa i spowodowanymi przez nią problemami z wjazdem do Polski pracowników sezonowych z innych krajów plantatorzy truskawek alarmują, że nawet połowa zbiorów może zostać na polach. Domagają się zmian przepisów.

Rolnicy w rozmowie z radiem TOK FM podkreślają, że do zeszłorocznych problemów, takich jak susza i przymrozki w maju dochodzi jeszcze problem braku pracowników. Robotnicy sezon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.05.2024 / 10:34
StoryEditor
Kaufland i Lidl ze znaczącym wzrostem sprzedaży. Która sieć mocniej urosła? Co napędzało wyniki Grupy Schwarz?
Zakupy w polskim sklepie Lidl wypadają korzystniej cenowo w porównaniu do Czech i Niemiec (shutterstock.com)
W 2023 roku spółki Grupy Schwarz, w tym Lidl i Kaufland wygenerowały sprzedaż w wysokości 167,2 mld euro we wszystkich jednostkach biznesowych. Oznacza to wzrost o 8,5 procent.

Spotkaj przedstawicieli sieci Lidl na kongresie Retail Trends 2024. Kliknij i sprawdż agendę.

Liczba sklepów Lidl i Kaufland wzrosła o prawie 200 do około 13 900, przy zatr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.05.2024 / 11:19
StoryEditor
Kasjerki i kasjerzy z Biedronki, Dino i Lidla skarżą się na coraz większe chamstwo ze strony klientów. Co razi ich najbardziej?
Między kasjerkami Biedronki i innych dużych sieci krąży manifest skierowany do klientów, w którym proszą ich one o większą kulturę i szacunek (fot. Jeronimo Martins Polska)
Lista nagannych zachowań ze strony klientów, które muszą znosić osoby pracujące za kasami w sklepach, głównie wielkopowierzchniowych, jest bardzo długa. Żeby się przed nimi bronić, kasjerki i kasjerzy stworzyli manifest, skierowany do kupujących, który krąży między pracownikami różnych sieci. W ocenie psychologa jest to wyraz frustracji tego środowiska.

Każdy, kto pracuje w sklepie, musi się liczyć z tym, że części klientów brakuje kultury, a zdarzają się i tacy, którzy zachowują się grubiańsko czy po prostu po chamsku. Traktow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. maj 2024 23:28