11.05.2023 / 13:29
StoryEditor

Producenci żywności: ustawa o Funduszu Ochrony Rolnictwa stwarza ryzyko działań spekulacyjnych

Ceny warzyw wzrosną na skutek nowej opłaty wymaganej od rolników (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców uważa, że ustawa o Funduszu Ochrony Rolnictwa, która przeszła już przez Sejm, stwarza ryzyko działań spekulacyjnych na rynku.

Projekt ustawy o Funduszu Ochrony Rolnictwa został przyjęty przez Sejm. PFPŻ wskazuje, że już na etapie konsultacji społecznych organizacja producentów wnosiła o odrzucenie w ca...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2025 / 22:02
StoryEditor
Drogerie Hebe przechodzą trudny okres. Sieć zanotowała mocny spadek sprzedaży LFL

Działająca w coraz bardziej konkurencyjnym cenowo rynku sieć drogerii Hebe, zwiększyła w ciągu pierwszych 9 miesięcy br. sprzedaż o 5,3% w walucie lokalnej, ale sprzedaż LFL spadła pod presją niekorzystnego kontekstu i dużej deflacji koszyka o 0,1%.

Sprzedaż sieci drogerii Hebe w euro osiągnęła 451 mln i wzrosła o 6,9% w porównaniu z tym samym okresem 2024 r. 

W III kwartale sprzedaż sieci Hebe w walucie lokalnej wz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.11.2025 / 10:12
StoryEditor
Z Unilevera do Adidasa! Łukasz Kuczkowski przechodzi z koncernu FMCG do kultowej firmy sportowej
Łukasz Kuczkowski został dyrektorem sprzedaży ds. klientów komercyjnych na Europę Wschodnią w firmie Adidas (fot. za LinkedIn)

Łukasz Kuczkowski zmienia branżą FMCG na sportową. Po ponad pięciu latach pracy dla koncernu Unilever został dyrektorem sprzedaży w firmie Adidas Poland.

Łukasz Kuczkowski objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Adidas Poland 1 czerwca, ale mógł podzielić się tą informacją dopiero teraz. Jeszcze do listopada br. oficjalnie pełnił...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. listopad 2025 11:44