23.07.2022 / 12:35
StoryEditor

SPAR wprowadza do sprzedaży warzywa pod marką własną, chce zacieśniać współpracę z polskimi dostawcami

Warzywa pod marką własną dostępne w ofercie sieci SPAR (fot. mat. prasowe)
Sieć SPAR uzupełniła w lipcu swoje portfolio private label o kategorię świeżych warzyw. Pod marką własną będzie sprzedawać m.in. pomidory, marchewkę, włoszczyznę i ziemniaki.

- Świeże warzywa marki SPAR to nasza nowa kategoria, która pokazuje przewagi konkurencyjne sieci. Produkty świeże zawsze były naszym atutem i wiele inwestujemy w te strefy w każ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.06.2025 / 12:04
StoryEditor
Netto przechytrzyło fatalną pogodę. Grill dla tych którym świeci słońce, a oferta gazetkowa dla tych, którym pada deszcz

Nieprzewidywalna pogoda coraz częściej staje się realnym problemem dla handlu detalicznego, szczególnie w okresach silnie zależnych od warunków atmosferycznych. Gdy maj zamiast słońca przyniósł chłód i deszcz, sieci handlowe musiały szybko reagować, by nie ponieść strat. Jak jedna z popularnych sieci postanowiła wykorzystać pogodę jako element strategii reklamowej?

Zmieniający się klimat staje się wyzwaniem nie tylko dla producentów żywności, ale coraz częściej także dla detalistów. Maj, który miał być sezonem grillowym, przyniósł deszcze,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2025 / 17:29
StoryEditor
Mega fuzja na rynku spożywczym zatwierdzona. Gigant planuje 19 mld euro przychodów
Fuzja Arla Foods i DMK Group zatwierdzona. Kiedy połączenie obu spółdzielni? (fot. Arla Foods)

Organy nadzorcze Arla Foods i DMK Group zatwierdziły połączenie obu firm mleczarskich. Nowy podmiot planuje osiągnąć łączny przychód aż 19 mld euro rocznie. Kto będzie zarządzać gigantem branży mleczarskiej? Kiedy dojdzie ostatecznie do połączenia?

W artykule przeczytasz?

  • Fuzja Arla Foods i DMK Group zatwierdzona
  • Jakie mają być efekty fuzji obu spółdzielni?
  • Kto będzie w zarządzie giganta mleczarskiego?
  • Kiedy dojdzie ostatecznie do fuzji Arla Foods i DMK?

Fuzja Arla Foods i DMK Group zatwierdzona przez organy nadzorcze

18 czerwca 2025 roku organy nadzorcze spółdzielni mleczarskiej DMK Group, DOC Kaas (holenderska spółdzielnia, która połączyła się z DMK w 2016 r.) i Arla Foods zagłosowały za planowaną fuzją obu podmiotów. Jest to ważny krok w ostatecznym połączeniu obu podmiotów branży mleczarskiej.

Wcześniej o planach fuzji napisaliśmy w artykule:

Powstaje mleczny gigant. Spółdzielnie Arla Foods i DMK łączą siły

Jakie mają być efekty fuzji Arla Foods i DMK Group?

– Zatwierdzenie przez organy decyzyjne potwierdza nasze wspólne przekonanie, że Arla i DMK Group są silniejsze razem. Łącząc nasze

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 22:47