29.06.2023 / 16:27
StoryEditor

W Biedronce królują banany. W jakim tempie rośnie sprzedaż owoców w dyskontowej sieci?

Na zdj. sklep sieci Biedronka (fot. Kati Lenart / Shutterstock)
Biedronka pochwaliła się, że od ponad pięciu lat notuje regularne, coroczne wzrosty w zakresie sprzedaży owoców, sięgające od 4 do 11 proc.". Najpopularniejszymi owocami w tej sieci są banany, których od początku 2018 r. do czerwca br. Biedronka sprzedała ponad 820 mln kg. Po jakie inne owoce sięgają klienci dyskontera?

Na drugim miejscu uplasowały się jabłka. Biedronka w omawianym okresie sprzedała ich ponad 350 mln kg. Najniższy stopień podium przypadł pomarańczom, których klienci nab...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.08.2025 / 13:54
StoryEditor
Sternik z Podkarpacia. Ireneusz Wróbel: "Prowadzenie sklepu to misja społeczna"

Hula po morzach i po… Podkarpaciu. Ireneusz Wróbel to przedsiębiorca, który od 27 lat z sukcesami prowadzi sklepy, stanowiąc – według centrali Lewiatana – wzór do naśladowania w zakresie współpracy lokalnej, innowacji i rozwoju. Został laureatem ostatniej edycji konkursu Franczyzowy Superbohater.

Takie decyzje przychodzą znienacka – tak Ireneusz Wróbel odpowiada na pytanie, dlaczego zajął się handlem. Po studiach na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie pracował w branży...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.08.2025 / 08:58
StoryEditor
Auchan oferuje wyprawkę szkolną dla dzieci leworęcznych i twierdzi, że jest najtańszy na rynku
Auchan oferuje wyprawkę szkolną dla dzieci leworęcznych i twierdzi, że jest najtańszy na rynku  (Shutterstock)

Przygotowania do nowego roku szkolnego zawsze obciążają budżet rodzin, zwłaszcza w okresie wzmożonych wydatków na przybory i odzież dziecięcą. Auchan Polska po raz kolejny rusza z kampanią „Odlotowe ceny na start szkoły”, oferując kompleksową ofertę szkolną połączoną z inicjatywami edukacyjnymi. Jak sieć łączy niskie ceny z bezpieczeństwem i wsparciem dla dzieci w trudnej sytuacji?

Sieć przygotowała ofertę obejmującą trzy tys. artykułów szkolnych, dostosowanych do potrzeb dzieci w każdym wieku – od przedszkolaków po uczniów szkół średnich. Wśród produktów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. sierpień 2025 09:24