26.02.2023 / 08:27
StoryEditor

Philip Morris nie wycofał się z Rosji. Tłumaczy, że ma problem ze sprzedażą biznesu

Jacek Olczak, prezes Philip Morris International (fot. materiały prasowe)
Negocjacje w sprawie sprzedaży rosyjskiego biznesu tytoniowego potentata Philip Morris International znalazły się w impasie i nie zanosi się na to, by firma opuściła wspomniany kraj. PMI woli zatrzymać swoje aktywa w Rosji niż sprzedać je na warunkach, jakie narzuca Kreml.

O sprawie donosi "Financial Times". W rozmowie z dziennikiem Jacek Olczak, prezes Philip Morris International stwierdził, że negocjacje w związku z planami sprzedaży ros...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.06.2024 / 13:56
StoryEditor
Ewa Szmidt, Empik: Jesteśmy freakami, jeżeli chodzi o satysfakcję klienta
Ewa Szmidt, prezes Empiku (fot. Empik)
- Empik to 75-letni start-up. Jesteśmy jedną z najbardziej zaufanych marek retailowych w Polsce. To zobowiązuje nas do oferowania metod płatności wygodnych i bezpiecznych – mówi Ewa Szmidt, prezeska i większościowy udziałowiec Grupy Empik.

Szmidt zwraca uwagę, że Empik w ostatnich latach wprowadził wiele innowacji, w tym mobilnego kasjera oraz kasy samoobsługowe w swoich placówkach. W niektórych salonach nawet 80 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2024 / 13:07
StoryEditor
Carrefour wdraża nową strategię cenową w Polsce. Jak sieć chce zaskoczyć klientów i konkurentów?
Carrefour od początku bieżącego roku wdraża nową strategią cenową na polskim rynku. Po zwiększeniu asortymentu pierwszocenowego i uruchomieniu strategii koszyków produktowych, firma obniżyła ceny niemal 3000 produktów codziennego użytku oraz zwiększyła częstotliwość wydawania katalogów handlowych. Celem jest zwiększenie atrakcyjności cenowej sklepów własnych i franczyzowych na lokalnych rynkach, przy jednoczesnym utrzymaniu szerokiego wyboru produktów w każdej kategorii.

Carrefour, będący jednym z wiodących graczy na rynku handlu detalicznego w Polsce, kontynuuje swoją pracę na rzecz poprawy przystępności cenowej dla klientów, poprzez wprowad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. czerwiec 2024 18:37