29.11.2013 / 18:28
StoryEditor

Więcej pijemy, jeszcze mało wiemy

Tylko cztery osoby na sto wybierają wino, które oferowane jest akurat w promocji ()
Roczne spożycie wina w Polsce wynosi około 100 mln litrów, a w 2017 roku ma przekroczyć 140 mln litrów. Rosnąca w szybkim tempie sprzedaż nie przekłada się jednak na wiedzę Polaków. Dotyczy to także tych, którzy na winie powinni się znać, bo je sprzedają.

Nasza wiedza o winie i kulturze jego picia jest niemal żadna (ponieważ nie mamy tradycji winiarskich) lub ograniczona do znajomości kilku najważniejszych zasad. Takie wnioski pł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 08:32
StoryEditor
Polka dyrektorką zarządzającą w sieci KiK! Wielki transfer z Pepco [NASZ NEWS]
Agnieszka Jaworska, dyrektorka zarządzająca KiK Textilien und Non-Food GmbH (fot. mat. prasowe)

Agnieszka Jaworska obejmie stanowisko dyrektorki zarządzającej, CCO i członkini zarządu w spółce KiK Textilien und Non-Food GmbH z dniem 1 listopada br., dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Menedżerka związana poprzednio z Grupą Pepco będzie odpowiedzialna za asortyment, planowanie, marketing i sourcing.

Wcześniej przez 12 lat Agnieszka Jaworska pracowała dla sieci sklepów Pepco. Polska menedżerka, która dołączy do zespołu zarządzającego Kik, w skład którego wchodzą ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.08.2025 / 18:16
StoryEditor
Walmart zrezygnuje z tradycyjnych sklepów? Czy sztuczna inteligencja odmieni handel detaliczny?
Logo Walmart (fot. materiały prasowe)

Walmart, jeden z gigantów amerykańskiego handlu, zmienia swoje oblicze. Firma, kojarzona dotąd z siecią ogromnych hipermarketów, dziś kieruje wzrok w stronę technologii. W centrum tej przemiany znajduje się sztuczna inteligencja – nie jako dodatek, lecz fundament nowej strategii. Jakie zmiany czekają największego detalistę świata i czy naprawdę możliwe jest, że połowa jego przychodów wkrótce pochodzić będzie wyłącznie z internetu?

Walmart rozpoczął szeroko zakrojoną transformację, której celem jest przeobrażenie firmy z tradycyjnego detalisty w lidera cyfrowego handlu. Punktem wyjścia stała się potrzeba u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. sierpień 2025 17:45