Plebiscyt Laur Konsumenta to jedno z najbardziej rozpoznawalnych wyróżnień w polskiej gospodarce, przyznawane na podstawie ogólnopolskiego sondażu, w którym Polacy wskazują marki, produkty i usługi, które darzą największym zaufaniem. W tegorocznej edycji oceniano ponad 600 kategorii rynkowych.
- To dla nas ogromny powód do dumy, ale też zobowiązanie wobec naszych klientów. Złoty Laur Konsumenta to dowód, że nasza praca ma sens, a produkty HELIO są obecne w codziennym życiu milionów Polaków. Dziękujemy za każdy głos i zaufanie, jakim darzycie naszą markę - mówi Grzegorz Sobociński, Prokurent, Kierownik Biura Zarządu HELIOS.A.
Wyróżnienie Złoty Laur Konsumenta 2026 potwierdza silną pozycję marki HELIO na rynku i jej konsekwentny rozwój w segmencie produktów naturalnych i najwyższej jakości.
Organizatorem plebiscytu jest Redakcja Stron Biznesu, dodatek promocyjno-informacyjny ukazujący się w Dzienniku Gazecie Prawnej oraz Stron Rynku w Gazecie Wyborczej.


