21.06.2022 / 16:21
StoryEditor

KitKat Donut w Żabce. Nestlé i Stokson stworzyły wspólny koncept w ramach marki Dooti Donuts

Donut made with KitKat w sklepach Żabka (Nestle)
W sklepach sieci Żabka pojawił się Donut made with KitKat. To efekt współpracy Nestlé Professional i firmy Stokson, producenta słodkich wyrobów piekarniczych. To pierwszy produkt stworzony wspólnie w ramach marki Dooti Donuts.

Donut made with KitKat to kolejny rezultat współpracy Nestlé Professional z firmą Stokson – dotychczas na rynku dostępne były muffiny sygnowane marką KitKat oraz ciastka Cookies...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
08.09.2023 / 21:12
StoryEditor

Duże zmiany w zarządach sieci Lidl i Kaufland oraz samej Grupie Schwarz. Firmy wyznaczają kurs w przyszłość

<p>Maksymilian Braniecki, członek zarządu Lidl Stiftung & Co. KG</p>

Maksymilian Braniecki, członek zarządu Lidl Stiftung & Co. KG

Lidl Polska
<p>Maksymilian Braniecki, członek zarządu Lidl Stiftung & Co. KG</p>

Pierre Schalbe członek zarządu Kaufland

fot. Grupa Schwarz
<p>Maksymilian Braniecki, członek zarządu Lidl Stiftung & Co. KG</p>

Christian Groh, Chief Executive Officer Schwarz Dienstleistung

fot. Grupa Schwarz, Christian Groh
<p>Maksymilian Braniecki, członek zarządu Lidl Stiftung & Co. KG</p>

Wolf Tiedemann, Chief Executive Officer PreZero, Grupa Schwarz

fot. Grupa Schwarz
<p>Maksymilian Braniecki, członek zarządu Lidl Stiftung & Co. KG</p>
<p>Maksymilian Braniecki, członek zarządu Lidl Stiftung & Co. KG</p>
<p>Maksymilian Braniecki, członek zarządu Lidl Stiftung & Co. KG</p>
<p>Maksymilian Braniecki, członek zarządu Lidl Stiftung & Co. KG</p>
Zespół zarządzający spółek Grupy Schwarz będzie miał dwóch nowych dyrektorów generalnych. Ta zmiana ma przygotować firmę na wyzwania związane z przyszłym rozwojem. Istotne zmiany zaszły także w zarządach spółek Lidl i Kaufland. Dotyczą one m.in. polskiego menadżera Maksymiliana Branieckiego, który nadzorował dotychczas kraje naszego regionu.

Grupa Schwarz, do której należą sieci Lidl i Kaufland wyznacza kurs ku przyszłości wprowadzając istotne zmiany w strukturze zarządczej. Od 1 października 2023 r. Christian Groh,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
14.09.2023 / 08:38
StoryEditor

Właściciel Zary pokazał wyniki po pierwszym półroczu. Jak Inditex poradził sobie z wysoką inflacją i wzrostem kosztów?

Zara (shutterstock.com)
Hiszpański Inditex, właściciel takich sieci jak m.in. Zara, Pull&Bear czy Stradivarius zanotował w pierwszym półroczu wzrost przychodów o 13,5 proc. do poziomu 16,9 mld euro.

W cenach stałych przychody urosły o 16,6 proc. w stosunku rocznym. Z kolei zysk brutto firmy w pierwszej połowie roku wyniósł 9,8 mld euro, co oznacza wzrost o 14,1 proc. EBIT...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18. wrzesień 2023 21:46