Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

25.11.2022 / 11:25
StoryEditor

Czy jesienno-zimowe Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej zwiększą sprzedaż piwa? Kompania Piwowarska ma jasne zdanie

Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektorka ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej (fot. mat. pras.)
Zdaniem Iwony Jacaszek-Pruś, dyrektorki ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej, fakt, że Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej odbywają się w listopadzie i grudniu, spowoduje, że sprzedaż piwa nie wzrośnie tak, jak dzieje się to w przypadku letnich imprez.

– Trudno przewidzieć jak Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Katarze wpłyną na sprzedaż piwa, ponieważ po raz pierwszy w ich historii odbywają się w okresie jesienno-zi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 11:32
StoryEditor
Amazon rozważa inwestycje w infrastrukturę logistyczną o wartości 15 mld dolarów. Na co chce przeznaczyć te gigantyczne środki?
Amazon rozważa inwestycje w infrastrukturę logistyczną (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Amazon opracowuje plan rozbudowy sieci swoich magazynów. Amerykański moloch zamierza wydać 15 mld dolarów na budowę prawie 80 nowych centrów logistycznych. Mają być zlokalizowane zarówno w dużych ośrodkach miejskich, jak i na obszarach mniej zurbanizowanych.

Koncern Amazon poszukuje partnerów kapitałowych i prosi ich o składanie propozycji dotyczących inwestycji w sieć centrów dystrybucji, liczącą prawie 80 obiektów – relacjonuje po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 22:45
StoryEditor
Siostra Biedronki, sieć Hebe chce podbić Europę Centralną i szykuje największą inwestycję w swojej historii

Za należącą do Grupy Jeronimo Martins siecią drogerii Hebe trudny, ale udany rok, a przed nią kolejny pełen wyzwań. Operator przygotował jednak strategię, która ma mu pomóc nie tylko umocnić pozycję tam, gdzie już działa, ale także rozwijać się na nowych rynkach poza Polską. Hebe zapowiada także największą w swojej historii inwestycję, która zwiększy potencjał i pozwoli sieci na przyspieszenie rozwoju. Co planuje Hebe?

Sacha Djokic, dyrektor generalny sieci Hebe wskazuje, że rok 2024 był dla Hebe niezwykle trudnym rokiem. - Musieliśmy zmierzyć się z trudniejszą dynamiką rynku, spowolnieniem ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 09:31