Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

03.08.2023 / 09:08
StoryEditor

„No to uTYSKUJO…”, czyli Łomża kontra Tyskie. Van Pur odpowiada na reklamę Kompanii Piwowarskiej

Adam Woronowicz w reklamie marki Łomża (fot. Van Pur)
W swoim nowym spocie reklamowym marki Łomża występujący w nim aktor Adam Woronowicz w żartobliwy sposób odnosi się do reklamy marki Tyskie, w której występują Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński.

Reklama, jak zwraca uwagę portal wirtualnemedia.pl, jest utrzymana w podobnej konwencji jak poprzednie – Adam Woronowicz odpoczywa za miastem i relaksuje się, co znajduje odz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2025 / 16:19
StoryEditor
Bankrutuje duża sieć dyskontów. Firma prowadzi zwolnienia grupowe, a inwestor nie chce ratować całego biznesu
Reklama sieci dyskontów Kodi

Konsorcjum inwestorów przejmuje 150 z 230 sklepów bankrutującej sieci dyskontów Kodi z Niemiec, specjalizującej się w sprzedaży produktów drogeryjnych i artykułów gospodarstwa domowego. Transakcja uratuje ok. 1200 miejsc pracy. Firma wciąż poszukuje nabywców dla 80 dodatkowych oddziałów.

Sieć dyskontów Kodi działających na rynku drogeryjnym ma problemy już od wielu miesięcy. Dopiero w marcu br. konsorcjum inwestorów poinformowało, że przejmie ponad 150 z 230...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.05.2025 / 11:31
StoryEditor
Szef Orlenu o potencjalnej fuzji Shella i BP: To znacząca zmiana, która może wpłynąć na cały układ sił w branży
Orlen skomentował potencjalną fuzję Shell i BP (fot. materiały własne/Shutterstock)

Możliwa konsolidacja rynku stacji paliw w Polsce przyciąga uwagę największych graczy. Shell i BP mogą stworzyć drugą największą sieć stacji w kraju, a MOL deklaruje chęć dalszej ekspansji. Jak w tej sytuacji odnajduje się Orlen? Jak widzi przyszłe scenariusze dla rynku?

Podczas konferencji prasowej Orlen, dziennikarz portalu wiadomoscihandlowe.pl poruszył temat możliwej konsolidacji na rynku paliwowym. Pytanie dotyczyło potencjalnego poł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. maj 2025 15:40