29.06.2016 / 16:14
StoryEditor

Nasze drogie dzieci

Połowa rodziców wybiera na zakupy spożywcze ten sklep, który odpowiada dzieciom (fot. Biedronka)
Ponad połowa rodziców przynajmniej raz na dwa tygodnie kupuje coś pod wpływem próśb dzieci. Aż 894 410 dorosłych Polaków robi to codziennie! Program 500+ jeszcze zapewne poprawi te wskaźniki. Każdy zdrowo myślący właściciel czy kierownik sklepu nie może sobie dziś pozwolić na lekceważenie małych podpowiadaczy zakupowych.

W przypadku zakupów nie sprawdza się powiedzenie, że dzieci głosu nie mają. Chętnie słuchamy, czym chcą się bawić i w co się ubierać. Trzy czwarte rodziców kupuje również to, co...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.10.2025 / 15:52
StoryEditor
Belgowie chcą opodatkować… kasy samoobsługowe. Twierdzą, że ludzie tracą przez nie pracę
Kasy samoobsługowe w Kauflandzie (fot. mat. prasowe, Kaufland)

Belgijskie miasto Liege zdecydowało się wprowadzić nowy podatek. Sklepy będą musiały 519 euro rocznie za każdą kasę samoobsługową. Ma to być rekompensata za zastępowanie pracowników maszynami. Organizacje branżowe grzmią, że to atak na innowacyjność, bo pracownicy i tak nie są zwalniani.

O sprawie pisze esmmagazine.com. Lokalny samorząd przekonuje, że ten ruch ma na celu zwiększenie lokalnych dochodów oraz ochronę miejsc pracy. Według radnej Carine Clotuche, odp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 10:42
StoryEditor
Kolporter inwestuje w rozwój i modernizację – sieć saloników przechodzi metamorfozę
Kolporter, największy dystrybutor prasy w Polsce i właściciel blisko 500 saloników prasowych, intensywnie inwestuje w rozwój swojej sieci handlowej

Kolporter, największy dystrybutor prasy w Polsce i właściciel blisko 500 saloników prasowych, intensywnie inwestuje w rozwój swojej sieci handlowej. W pierwszej połowie 2025 roku firma otworzyła nowe punkty sprzedaży i przeprowadziła modernizację kilkudziesięciu istniejących lokalizacji. Celem zmian jest stworzenie nowoczesnych, funkcjonalnych i przyjaznych przestrzeni, które odpowiadają na oczekiwania współczesnych klientów i wzmacniają pozycję marki na rynku detalicznym.

Sieć Kolporter podpisała właśnie umowę najmu lokalu handlowego w galerii Nowe Bielawy w Toruniu. Nowy salonik prasowy, który zasili ofertę obiektu, ruszy pod koniec roku i będzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. listopad 2025 04:44