13.06.2022 / 08:26
StoryEditor

Prezes Maga Foods: Nie jesteśmy powiązani z rosyjskim kapitałem i nasze służby doskonale to wiedzą

Na zdj. prezes Maga Foods Piotr Pawiński (fot. Maga Foods/materiały prasowe)
– Nie jesteśmy powiązani z żadnym kapitałem rosyjskim ani żadną osobą z Rosji – podkreśla Piotr Pawiński, prezes Maga Foods. Spółka, która skupuje warzywa od polskich rolników i produkuje z nich surówki, należy w całości do holenderskiej grupy Signature Foods. Zaraz po wybuchu wojny w Ukrainie podjęła starania, żeby wyeliminować ze swojej struktury rosyjski akcjonariat. Przy wsparciu holenderskiego rządu udało się to już pod koniec marca br. Mimo to miesiąc później spółka trafiła na listę sankcyjną w Polsce. Teraz jest na skraju upadłości.

Spółka nie może zapłacić pracownikom, dostawcom ani nawet znaleźć firmy, która wywiezie z jej magazynów i zutylizuje kilkaset ton gnijących warzyw. Maksymalnie za miesiąc będzie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2024 / 14:47
StoryEditor
Lidl rozwija projekt, z którym nie radzi sobie Biedronka. Niemiecki dyskonter zapowiada, że rozwiązanie pojawi się w kolejnych sklepach
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Stoisko z pieczywem i ciastem w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Stoisko z pieczywem i ciastem w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Kącik kawowy w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Lidl i Biedronka rywalizują ze sobą nie tylko na najniższe ceny, ale także koncepty handlowe, które mają zachęcić klientów do odwiedzania sklepów, zwiększenia sprzedaży i budowania marż. Ostatnio Lidl pokazał, że potrafi lepiej poradzić sobie z rozwojem usługi, z którą Biedronka ma pewne problemy.

Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Lidl Polska oraz Jan Słowik, Członek Zarządu ds. Sprzedaży Lidl Polska będą gośćmi organizowanego przez "Wiadomości Handlowe" kongresu Retail Trends ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2024 / 14:57
StoryEditor
Jest kolejny kandydat na operatora systemu kaucyjnego. To spółka, w której władzach zasiadają menedżerowie z sieci Lidl i Kaufland
Spółka OK, powiązana z sieciami Lidl i Kaufland chce zostać trzecim operatorem systemu kaucyjnego w Polsce. Ministerstwo Klimatu i Środowiska poinformowało, że rozpatruje już wniosek złożony przez nią w tej sprawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
10 czerwca zgodę na bycie operatorem systemu kaucyjnego w Polsce uzyskał drugi podmiot – PolKa. Dołączyła ona do Zwrotki, która analogiczną zgodę otrzymała w marcu br. Ministerstwo Klimatu i Środowiska poinformowało, że jest już na etapie rozważania wniosku kolejnej spółki, która stara się o ten status.

Podmiotem, który może stać się trzecim z kolei operatorem systemu kaucyjnego w Polsce spółka OK (pełna nazwa OK Operator Kaucyjny), za która stoją ludzie z firm należąc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. czerwiec 2024 14:12