22.06.2022 / 19:39
StoryEditor

We Francji brakuje musztardy. To efekt zmian klimatu i rosnących kosztów produkcji

W tym roku na półkach sklepów może zabraknąć musztardy (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Zmiany klimatu i rosnące koszty produkcji powodują, że supermarketom we Francji kończą się zapasy musztardy dijon. Jest ryzyko, że niedobór może rozprzestrzenić się również na inne kraje – donosi The Guardian.

Francuscy rolnicy wskazują, że produkcja podstawowego składnika musztardy, czyli gorczycy w zeszłym roku spadła o połowę po słabych zbiorach, które – jak twierdzą – zostały spow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.08.2025 / 13:37
StoryEditor
DM wzmacnia obecność w Polsce. Kraj staje się kluczowym centrum technologicznym
DM Tech rozwija działalność w Polsce (fot. Sebastian Rennack)

Niemiecka sieć drogerii DM poprzez spółkę DM Tech wzmacnia swoją obecność na polskim rynku. W dobie spadku liczby ofert pracy w branży firma notuje wzrosty i rozwija programy wspierające przyszłe talenty. Co stoi za tym trendem i jakie rozwiązania wyróżniają DM Tech na tle innych pracodawców w sektorze technologicznym?

DM Tech to spółka technologiczna należąca w 100 proc. do grupy dm. Odpowiada za cyfrowy rozwój największej prywatnej sieci drogeryjnej w Europie pod względem sprzedaży. Polska j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2025 / 17:10
StoryEditor
Krzysztof Chmura, Bonduelle: Chcemy być najlepsi dla świata, a nie tylko najlepsi na świecie
Krzysztof Chmura, dyrektor generalny Bonduelle na Europę Centralną mówi o planach i celach firmy na najbliższą przyszłość (fot. materiały prasowe)

Spółki Bonduelle w Polsce i Europie Centralnej powinny jeszcze w tym roku otrzymać certyfikat B Corp –zapowiada Krzysztof Chmura. Menedżer odpowiedzialny za te rynki wyjaśnia w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl, dlaczego firma przykłada tak dużą wagę do zrównoważonego rozwoju. Mówi też o milionowych inwestycjach w jedną z polskich fabryk Bonduelle oraz o tym, co liczy się dla konsumentów bardziej niż francuskie dziedzictwo marki.

Z tego wywiadu dowiesz się: 

  • dlaczego spółki z Grupy Bonduelle wdrażają certyfikat B Corp i kiedy powinna uzyskać go spółka w Polsce?
  • czy uzyskanie certyfikatu B ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 12:55