22.01.2025 / 22:01
StoryEditor

Mosa Meat rusza na podbój Europy! Wołowy tłuszcz komórkowy zrobi rewolucję, która zmieni rynek produktów roślinnych i sektor mięsny

Przygotowanie kanapki Mosa Burger, fot. Mosa Meat

Firma Mosa Meat, pionier rynku mięsa hodowanego komórkowo uruchamia nowy projekt, który może gruntownie zmienić nie tylko rynek produktów mięsnych, ale także sektor produktów roślinnych. Hodowany w laboratoriach tłuszcz wołowy dodawany do hamburgerów roślinnych pozwoli poprawić ich smak i zdobyć firmom nową grupę klientów, także wśród zatwardziałych "mięsożerców".

Pamiętajmy, że tłuszcz jest kluczowym nośnikiem smaku i odgrywa fundamentalną rolę w budowaniu doświadczeniu smaku, tworzenia aromatu potrawy i odczucia, że jemy właśnie mięso w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 11:06
StoryEditor
Co umowa handlowa UE z USA oznacza dla branży spożywczej?
Branża spożywcza a umowa UE–USA? (fot. Shutterstock)

Nowe porozumienie handlowe między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi wywołuje poruszenie w wielu sektorach gospodarki. Szczególnie uważnie śledzi je branża spożywcza, która może stanąć przed poważnymi zmianami. Które produkty rolne z USA trafią do Europy na łagodniejszych warunkach, a które wciąż będą ograniczane?

Jednym z najbardziej niejednoznacznych fragmentów nowego porozumienia handlowego między UE a USA są zapisy dotyczące produktów rolno-spożywczych. Podczas wspólnej konferencji pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.07.2025 / 10:00
StoryEditor
Polacy szukają ochłody. Gadżety chłodzące sprzedażowym hitem lata
Rekordowe lato 2025: Polacy kupują osobiste gadżety chłodzące z Azji (fot. Shutterstock)

Letnie fale upałów zdominowały codzienność milionów Polaków, a zmiany temperatur szybko przełożyły się na nowe trendy zakupowe. W czerwcu sprzedaż przenośnych wiatraków i innych gadżetów chłodzących na platformie Aliexpress osiągnęła rekordowe poziomy. Co konkretnie trafiło do koszyków polskich klientów i dlaczego te rozwiązania z Azji stają się elementem codzienności?

Z danych Aliexpress wynika, że w Polsce w czerwcu 2025 roku sprzedaż przenośnych wentylatorów była dwukrotnie wyższa niż w maju. Na listach bestsellerów dominują lekkie, składan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 15:14