07.11.2017 / 14:07
StoryEditor

Dyrektor Mondelez International na KSiP 2017: Innowacje niezbędne dla rynku przekąsek

Przekąski to segment który charakteryzuje się dużą dynamiką innowacji. To dlatego, że takie produkty nie należą do podstawowego koszyka spożywczego. Musimy zainteresować konsumenta, a potem go przekonać, by kupił produkt. To dlatego innowacje w przekąskach są intensywniejsze niż w innych kategoriach – mówił Adam Gajewski, dyrektor Centrum Badań, Rozwoju i Jakości Mondelez Polska podczas KSiP’17.

Według Adama Gajewskiego, który na Kongresie Słodycze i Przekąski Sweets & Snacks 2017 wystąpił z prezentacją pt. „Poszukujący konsument. Innowacje w sektorze słodyczowym i prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 13:46
StoryEditor
To będzie dobry czas dla Biedronki! Nadchodzi zmiana ważnych trendów na polskim rynku FMCG
Biedronka z szansą na wzrost. Citi prognozuje odbicie rynku spożywczego w Polsce (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Na giełdzie w Lizbonie akcje właściciela sieci Biedronka, spółki Jeronimo Martins, notują solidne wzrosty. Analitycy dostrzegają oznaki poprawy w polskim rynku spożywczym, który przez dłuższy czas borykał się z osłabionym popytem konsumentów. Czy to zapowiedź trwałej zmiany trendu w branży handlowej?

Analitycy Citi podnieśli rekomendację dla akcji Jeronimo Martins z neutralnej do kupuj, wskazując na rosnący optymizm względem przyszłości rynku spożywczego w Polsce. Nowa cena ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 14:12
StoryEditor
Polscy sprzedawcy rozkręcają sprzedaż na AliExpress. Ich liczba wzrosła trzykrotnie
AliExpress chce przyciągać sprzedawców z Polski (fot. Shutterstock)

Od października 2024 r. liczba polskich firm działających na AliExpress wzrosła trzykrotnie. Z kolei liczba ofert od polskich sprzedawców na AliExpress w Polsce zwiększyła się dziesięciokrotnie - poinformowała chińska platforma.

AliExpress chwali się, że w konsekwencji polscy konsumenci uzyskali dostęp do "tysięcy produktów" pochodzących z kraju. Platforma podkreśla, że podczas tegorocznej letniej wyprz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 00:41