09.11.2021 / 10:48
StoryEditor

Ferrero wchodzi w kategorię tabliczek czekolady premium. Czy E.Wedel i Mondelez i Wawel mają się czego obawiać?

Ferrero wprowadza tabliczki czekolady Ferrero Rocher i Raffaello (Ferrero)
Koncern Ferrero wkracza z markami Ferrero Rocher i Raffaello do kategorii tabliczek czekolady premium. To bardzo odważny krok w historii tej firmy, ale także wyzwanie dla największych producentów tabliczek czekolady, takich jak E.Wedel i Mondelez i Wawel, które operują w rożnych segmentach rynku, głównie tzw. średniej półki.

Ferrero postanowiło wykorzystać wizwerunek i rozpoznawalność swoich pralin Ferrero Rocher i Raffaello i podbić nowy segment rynku wyrobów czekoladowych, czyli tabliczek czeko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 09:33
StoryEditor
Auchan szuka sposobu na handel w niedziele. Testuje trzy sklepy autonomiczne
Auchan testuje we Francji sklepy bez obsługi. Na razie tylko w niedziele (fot. Auchan) 

Francuska sieć sklepów spożywczych Auchan testuje technologię sklepów autonomicznych w wybranych placówkach w północnej Francji, chcąc przyciągnąć w niedziele więcej klientów przy jednoczesnym obniżeniu kosztów operacyjnych.

Od początku 2025 r. trzy supermarkety w rejonie Valenciennes – Aulnoye-Aymeries, Saint-Saulve i Orchies – rozpoczęły działalność bez personelu w niedzielne popołudnia do 20:3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.02.2025 / 12:02
StoryEditor
Stworzył Grupę Specjał, a teraz kupił sieć SPAR. Krzysztof Tokarz na Retail Trends 2025 opowie jaki ma plan na przejętą sieć franczyzową
Krzysztof Tokarz, prezes zarządu GK Specjał (fot. materiały prasowe)

Ekspert z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży hurtowej, Krzysztof Tokarz, założyciel i prezes Grupy Kapitałowej Specjał, będzie prelegentem podczas kongresu Retail Trends 2025. Zabierze głos podczas debaty CAPEX vs OPEX oraz opowie o tym jak ożywić markę SPAR dla detalistów, dostawców i konsumentów.

Grupa Kapitałowa Specjał, zarządzana przez Tokarza, to obecnie jedna z największych polskich firm dystrybucyjnych. W jej portfolio znajduje się sieć PSH Nasz Sklep (5 776 placó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. luty 2025 19:32