09.11.2021 / 10:48
StoryEditor

Ferrero wchodzi w kategorię tabliczek czekolady premium. Czy E.Wedel i Mondelez i Wawel mają się czego obawiać?

Ferrero wprowadza tabliczki czekolady Ferrero Rocher i Raffaello (Ferrero)
Koncern Ferrero wkracza z markami Ferrero Rocher i Raffaello do kategorii tabliczek czekolady premium. To bardzo odważny krok w historii tej firmy, ale także wyzwanie dla największych producentów tabliczek czekolady, takich jak E.Wedel i Mondelez i Wawel, które operują w rożnych segmentach rynku, głównie tzw. średniej półki.

Ferrero postanowiło wykorzystać wizwerunek i rozpoznawalność swoich pralin Ferrero Rocher i Raffaello i podbić nowy segment rynku wyrobów czekoladowych, czyli tabliczek czeko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2025 / 19:35
StoryEditor
Od pola do sklepowej półki. Kaufland inwestuje w „uprawy kontraktowe” i współpracę z lokalnymi dostawcami

Kaufland intensywnie rozwija współpracę z polskimi dostawcami w ramach strategicznego projektu „Uprawy kontraktowe”. Od czwartku, 16 października br., w ofercie sieci w całej Polsce dostępne są ziemniaki i cebula pochodzące bezpośrednio od lokalnych rolników z Wielkopolski. Inicjatywa ta wpisuje się w strategię firmy polegającą na wspieraniu polskich regionów i lokalnej gospodarki.

Skala współpracy i lokalne pochodzenie

Obecnie w każdym sklepie Kaufland w Polsce klienci znajdą minimum 250 produktów regionalnych, a w większych marketach nawet ponad 500. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.10.2025 / 14:27
StoryEditor
Vollmart i JBB Bałdyga nawiązują współpracę. W hard dyskontach pojawią się lady mięsne, w koncepcie "store in store" [NASZ NEWS]

Sieć hard dyskontów Vollmart wraz z JBB Bałdyga uruchamiają pilotaż konceptu "store in store". W wybranych sklepach sieci pojawią się tradycyjne lady mięsne z wysokiej jakości produktami. To jeden z najważniejszych projektów partnerskich Vollmartu. Detalista podpisał też kilka umów współpracy z innymi podmiotami. "Wspólny rozwój to nasza przewaga konkurencyjna" – zapewnia Dawid Muskus, dyrektor marketingu i sprzedaży Vollmart.

Sieć hard dyskontów Vollmart systematycznie rozwija strategię współpracy z polskimi partnerami, nie tylko w zakresie dostaw produktów, ale także w obszarach marketingowych, op...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 18:30