06.10.2020 / 21:04
StoryEditor

Francuski producent czekolady ma ambitne plany w Łodzi

University Business Park (fot. mat. pras.)
Firma Barry Callebaut, jeden z największych na świecie przetwórców kakao i producentów czekolady, renegocjowała umowę najmu 3007 mkw. dla swojego centrum usług wspólnych w łódzkim budynku University Business Park II. Dodatkowo, najemca, wspierany w transakcji przez firmę doradczą Colliers International, zdecydował się na ekspansję o 3011 mkw.

Firma Barry Callebaut w University Business Park II jest już obecna od 2015 roku. Dynamiczny rozwój spółki w Polsce spowodował, że zapotrzebowanie na powierzchnię biurową wzrosł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.10.2025 / 15:18
StoryEditor
Shell dodaje do Shell Cafe sieć piekarni. Czy firma upiecze dwie pieczenie na jednym ogniu?

Sieć stacji paliw Shell rozpoczyna strategiczne partnerstwo z piekarnio-kawiarnią Gorąco Polecam. Smaki z piekarni, znaną dotychczas z lokali miejskich. Współpraca ta, ma na celu rewolucję w jakości żywności dostępnej w trasie i wzmocnienie pozycji Shell w segmencie on-the-go (szybkie zakupy, wygoda, dostępność). Pierwsza wspólna lokalizacja wystartowała w Dalanówku (trasa S7 Gdańsk-Warszawa).

Nowa jakość gastronomii na stacjach paliw Shell

Pierwszy lokal Gorąco Polecam. Smaki z piekarni na stacji Shell został wyposażony w profesjonalny piec i lady chłodnicze, co z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 18:24
StoryEditor
PepsiCo z nowym logo. Gigant przekąsek i napojów odświeżył swój wizerunek od ćwierć wieku
PepsiCo prezentuje nowe logo. Zobacz, jak firma zmieniła swój wizerunek (fot. Shutterstock)

Po niemal ćwierćwieczu PepsiCo zaprezentowało odmienione logo korporacyjne, które ma symbolizować nową energię, optymizm i globalne ambicje firmy. Czy zmiana wizualnej tożsamości to jednak coś więcej niż kosmetyczna aktualizacja?

Po 25 latach bez zmian PepsiCo zdecydowało się na odświeżenie swojego logo korporacyjnego. Jak podkreśla firma, nowa identyfikacja ma odzwierciedlać „energię, optymizm i ambicję...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. listopad 2025 22:05