04.04.2017 / 15:12
StoryEditor

Grupa Ferrero umacnia się na pozycji trzeciego światowego producenta wyrobów czekoladowych

W ciągu trzech lat całość naszego zaopatrzenia w kakao, cukier trzcinowy i orzechy laskowe będzie pochodziła ze zrównoważonych źródeł - podała firma Ferrero International, trzeci pod względem wielkości światowy producent wyrobów czekoladowych.

Skonsolidowane obroty Ferrero w roku obrotowym 2014/2015 wzrosły o 13,4 proc. do 9,54 mld euro. Polski oddział też zanotował dwucyfrowy wzrost sprzedaży.- W trudnej sytuacji mię...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.05.2024 / 14:11
StoryEditor
Biedronka chce równo traktować pracowników bez względu na ich narodowość, tożsamość płciową, wiek czy przynależność związkową. Sieć podpisała Kartę Różnorodności
Kadr ze spotu Biedronki (fot. JMP/YouTube)
Największy pracodawca w Polsce został sygnatariuszem Karty Różnorodności. Biedronka zobowiązała się w ten sposób do traktowania wszystkich swoich pracowników w taki sam sposób oraz do tworzenia otwartego, przyjaznego środowiska pracy. Przy okazji dowiedzieliśmy się, że w dyskontowej sieci pracuje już ponad 850 osób z niepełnosprawnościami, a w gronie ponad 81 tys. pracowników znaleźć można osoby aż 37 różnych narodowości.

Karta Różnorodności to projekt, za którym stoi Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Oprócz Biedronki, która właśnie dołączyła do grona sygnatariuszy dokumentu, pod kartą podpisa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2024 / 09:53
StoryEditor
Poprawa dynamiki wolumenowej w handlu FMCG. NIQ prezentuje najnowsze dane o polskim rynku
Rynek FMCG w Polsce jest już warty prawie 280 mld zł (fot. Shutterstock)
Według danych NIQ, wartość koszyka FMCG za skumulowane 12 miesięcy, w okresie kończącym się w ostatnim dniu marca br., wyniosła 279,4 mld zł. Oznacza to +9,2 proc. wzrostu wartościowego rok do roku, podczas gdy dane za pełen rok 2023 ukazywały wzrost wartościowy na poziomie +11,2 proc. rok do roku. A co działo się z wolumenami?

Przy niższej dynamice wartościowej widoczna jest jednoczesna nieznaczna poprawa dynamiki wolumenowej. Obecny odczyt to –0,2 proc. Dla porównania, odczyt za pełen ubiegły rok wyn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. maj 2024 01:03