22.11.2018 / 12:05
StoryEditor

Janusz Idczak, Mondelez Polska: Milka żyje sportami zimowymi

Podpisanie umowy sponsorskiej Mondelez Polska i PZN. Od lewej: Beata Kucejko, dyrektor marketingu marki Milka w Mondelez Polska, Adam Małysz, dyrektor w PZN, Apoloniusz Tajner, prezes PZN i Janusz Idczak, prezes Mondelez Polska (Michał Kokoszkiewicz)
Producent słodyczy podpisał umowę sponsorską z Polskim Związkiem Narciarskim i będzie wspierał narodową drużynę skoczków. Janusz Idczak, prezes polskiego oddziału firmy Mondelez w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl przekonuje, że nowa strategia marketingowa marki Milka, przełoży się na poprawę wyników sprzedaży w niełatwym, pierwszym kwartale 2019 roku.

Mondelez, przez markę Milka, będzie jednym ze sponsorów Polskiego Związku Narciarskiego. Skąd decyzja o podjęciu współpracy?

W polskim biurze firmy Mondelez często rozmaw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 17:48
StoryEditor
Polska to nie raj dla producentów przetworów. Ogórki kiszone i dżem ze sklepu nie mają startu do domowych [BADANIE]

Producenci przetworów owocowo-warzywnych nie mają w Polsce lekko. Choć dwoją się i troją to trzy czwarte mieszkańców naszego kraju nadal woli ogórki kiszone, dżemy czy soki domowej produkcji od tych kupionych w sklepie – wynika z najnowszego Barometru Providenta. Skąd ta miłość do weków robionych własnych sumptem?

Zdaniem Polaków domowe przetwory przewyższają te sklepowe przede wszystkim pod względem smaku i jakości. W ocenie 43 proc. osób badanych w sierpniu br. w ramach Barometru P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.09.2025 / 08:44
StoryEditor
Sieć Foot Locker sprzedana! Wiemy ile była warta
Sieć Foot Locker ma ponad 2,4 tys. sklepów. W Polsce działa ich 12 (fot. Shutterstock)

Dick‘s Sporting Goods - największa sieć zajmująca się detalicznym handlem produktami sportowymi w Stanach Zjednoczonych - sfinalizował przejęcie firmy Foot Locker. Co amerykański gracz ma zyskać dzięki temu zakupowi i ile na niego wyłożył?

Zgodnie z informacjami z maja 2025 r. amerykańska firma Dick‘s Sporting Goods przejęła także amerykańską sieć sklepów Foot Locker, sprzedających przede wszystkim obuwie, ale ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 09:00