22.11.2018 / 12:05
StoryEditor

Janusz Idczak, Mondelez Polska: Milka żyje sportami zimowymi

Podpisanie umowy sponsorskiej Mondelez Polska i PZN. Od lewej: Beata Kucejko, dyrektor marketingu marki Milka w Mondelez Polska, Adam Małysz, dyrektor w PZN, Apoloniusz Tajner, prezes PZN i Janusz Idczak, prezes Mondelez Polska (Michał Kokoszkiewicz)
Producent słodyczy podpisał umowę sponsorską z Polskim Związkiem Narciarskim i będzie wspierał narodową drużynę skoczków. Janusz Idczak, prezes polskiego oddziału firmy Mondelez w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl przekonuje, że nowa strategia marketingowa marki Milka, przełoży się na poprawę wyników sprzedaży w niełatwym, pierwszym kwartale 2019 roku.

Mondelez, przez markę Milka, będzie jednym ze sponsorów Polskiego Związku Narciarskiego. Skąd decyzja o podjęciu współpracy?

W polskim biurze firmy Mondelez często rozmaw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 07:47
StoryEditor
To koniec fabryki kultowej musztardy po 60 latach. Niemcy zwalniają całą załogę
To koniec fabryki kultowej musztardy po 60 latach (fot. Develey + Canva)

Właściciel znanej w Polsce marki Develey ogłosił, że do końca roku zamknie fabrykę musztardy, która działa od 60 lat. Ile osób straci pracę? Co się stanie z samą marką kultowej musztardy?

W artykule przeczytasz:

  • Develey Group zamyka fabrykę kultowej musztardy
  • Dlaczego Develey zamyka fabrykę musztardy w Düsseldorfie?
  • Co dalej z marką musztard Löw...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 13:19
StoryEditor
W końcu! Kultowa amerykańska marka otwiera pierwszy, oficjalny salon w Polsce
Nowy salon GAP w centrum handlowym Arkadia w Warszawie

Sieć GAP otwiera pierwszy oficjalny salon na polskim rynku. To przełomowe wydarzenie dla wszystkich fanów amerykańskiej marki. Kiedy i gdzie ruszy?

Gdzie Gap otworzy swój salon w Polsce?

Już 20 czerwca w Westfield Arkadia w Warszawie odbędzie się długo wyczekiwane otwarcie pierwszego, oficjalnego sklepu marki GAP w Pols...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. czerwiec 2025 20:28