30.06.2022 / 12:18
StoryEditor

Michał Jaszczyk awansuje w strukturach PepsiCo, Dagmara Piasecka Ramos nową dyrektor generalną w Polsce

Na zdj. Michał Jaszczyk oraz Dagmara Piasecka Ramos (fot. PepsiCo/materiały prasowe)
Michał Jaszczyk, dotychczasowy dyrektor generalny i prezes PepsiCo Polska, awansuje w strukturach grupy na stanowiska wiceprezesa ds. rozwoju i transformacji rynków franczyzowych w Europie oraz dyrektora generalnego rynków franczyzowych w Europie Centralnej. W dotychczasowej roli zastąpi go Dagmara Piasecka Ramos, nowa szefowa polskiego oddziału.

Dagmara Piasecka Ramos posiada międzynarodowe doświadczenie na stanowiskach zarządczych. Przez ostatnie 20 lat pracowała w Phillip Morris, gdzie rozwijała karierę w obszarze mar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18.09.2023 / 14:56
StoryEditor

Decathlon otwiera w Warszawie sklep w nowym formacie. Koncept wpisuje się w trend omnichannel

Decathlon otwiera w Warszawie sklep w nowym formacie. Koncept wpisuje się w trend omnichannel (fot. mat. pras.)
Decathlon otworzy pierwszy w Polsce sklep w nowym formacie. Decathlon City, bo o nim mowa, powstaje w centrum Warszawy, w budynku International Business Center (IBC) przy stacji metra Politechnika. Marka do tej pory kojarzona z obecnością w centrach i parkach handlowych proponuje nowoczesny koncept sklepu wpisującego się w trend omnichannel.

Jak podkreślają eksperci międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, ulice handlowe nie będą domeną wyłącznie kawiarni, restauracji oraz, w miejscach takich jak centrum...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.09.2023 / 11:11
StoryEditor

Mniej pustych lokali w centrach handlowych. Galerie starają się urozmaicać ofertę

W centrach handlowych jest mniej powierzchni czekającej na wynajęcie (fot. Shutterstock)
Według Cushman & Wakefield, średni poziom pustostanów w obiektach handlowych w największych miastach w Polsce spadł o 1,2 p.proc. w ujęciu rok do roku. To oznacza, że wynosi już tylko 3,5 proc. powierzchni.

Agencja zauważa, że spadek wakatów dotyczy aż sześciu z ośmiu największych miast (Kraków, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Szczecin, Warszawa). Obecnie najmniej powierzchni do wynajęci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20. wrzesień 2023 19:49