10.06.2021 / 18:37
StoryEditor

Mimo pandemii wzrasta spożycie przekąsek. Euro 2020 wymarzonym czasem dla słonych impulsów

W marcu 2021 r. największą dynamiką sprzedaży rdr cieszyły się nachosy (Unsplash.com)
W czasie pandemii wszystkie kategorie impulsowe odczuły pandemiczne obostrzenia – nie kupowaliśmy także impulsowych przekąsek, bo rzadziej wychodziliśmy z domów i do minimum ograniczaliśmy liczbę wizyt w sklepach. Jednak nie oznacza to, że konsumenci zrezygnowali z podjadania ulubionych przysmaków. 

Według danych NielsenIQ grupa kategorii przekąskowych w marcu 2021 roku zanotowała wzrost wartości o 0,6 proc. w porównaniu z marcem ubiegłego roku. Trend ten zapewne przyb...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2025 / 13:43
StoryEditor
Wokalistka legendarnego zespołu wystąpiła w ubraniach… Lidla. W sobotę zaśpiewa w Polsce. Założy strój z logo Biedronki?
Emily Armstrong w ubraniu Lidla (fot. fot. Linkedin/lidl Polska)

Wokalistka zespołu Linkin Park Emily Armstrong na koncercie w Dusseldorfie wystąpiła ubrana w… odzież z logotypami Lidla. Nawiązała w ten sposób do internetowego virala związanego z piosenką zespołu.

Legendarny amerykański zespół zagrał we wtorek 1 lipca koncert w niemieckim Dusseldorfie. Nietypowym momentem było, to gdy wokalistka zespołu Emily Armstrong pojawiła się na sce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2025 / 21:44
StoryEditor
Właściciel sieci Lidl i Kaufland przejmuje producenta żywności ze 135-letnią historią. Grupa wchodzi w nową kategorię produktową
Produkty sprzedawane w sklepach Lidl i Kaufland a wyprodukowane w zakładach firmy Schwarz Produktion

Należąca do Grupy Schwarz, spółka Schwarz Produktion planuje przejęcie grupy Göbber z Dolnej Saksonii. Niemiecki producent wytwarza 70 000 ton przetworów owocowych, w tym dżemów oraz miodu. Finalizacja przejęcia planowana jest na trzeci kwartał 2025 roku.

Właściciel Lidla i Kauflandu przejmuje zakłady produkcyjne

W zakładzie grupy Göbber w niemieckim Eystrup mają w przyszłości powstawać produkty dla Lidla i Kauflandu. Ten pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 02:40