25.08.2020 / 09:31
StoryEditor

Nowy minister zdrowia chciałby opodatkować wszystkie produkty sprzyjające otyłości

Adam Niedzielski jest wielkim przeciwnikiem cukru – znany jest jego wkład w procedowany właśnie podatek cukrowy (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Podatek od słodyczy oraz profilaktyka mogą stać się głównymi punktami kadencji nowego ministra zdrowia – czytamy w „Rzeczpospolitej”.

Po raz pierwszy od 16 lat resortem zdrowia będzie kierował człowiek bez dyplomu wydziału lekarskiego. Jak podaje „Rzeczpospolita” Adam Niedzielski jest wielkim przeciwnikiem cuk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26.11.2023 / 16:10
StoryEditor
Orlen po wyborach startuje z kampanią wizerunkową. Chce pokazać, jak bardzo zmienił się w ostatnich latach
Kadr ze spotu wypuszczonego w ramach nowej kampanii wizerunkowej Orlenu (fot. Orlen/YouTube)
"Orlen dla Polski" - pod takim hasłem odbywa się nowa kampania wizerunkowa płockiego koncernu. Firma chce się pochwalić strategicznymi decyzjami, przejęciami i dywersyfikacją działalności przeprowadzoną w ostatnich latach.

Jak tłumaczy Orlen, nowa kampania ma pokazać koncern "jako nowoczesną firmę z tradycjami, inwestującą w bezpieczeństwo energetyczne Polaków". Bohaterem wypuszczonego spotu jest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29.11.2023 / 08:59
StoryEditor
Arūnas Zimnickas, prezes sieci Stokrotka: Będziemy inwestować w nowe sklepy, marki własne i akcje lojalnościowe
Arūnas Zimnickas, dyrektor zarządzający, prezes sieci Stokrotka (fot. mat. pras.)
W ostatnich latach handel mierzył się z wieloma trudnymi i niestabilnymi okolicznościami. Nauczyły nas one jednak szybkiego dopasowywania się do zmieniającej się sytuacji. W 2024 roku będziemy korzystać ze sprawnie działających procesów decyzyjnych i operacyjnych, reagując na uwarunkowania wynikające w znacznej mierze z sytuacji ekonomicznej konsumentów – zapowiada Arūnas Zimnickas, dyrektor zarządzający, prezes sieci Stokrotka.

Szef Stokrotki podkreśla, że od dłuższego czasu widać wyraźną zmianę potrzeb i zachowań klientów w czasie zakupów. – Rosnące znaczenie promocji sprawia, że podobnie jak w tym ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
07. grudzień 2023 08:51