19.11.2019 / 14:09
StoryEditor

Raport Mondelez International: rośnie rola przekąsek w żywieniu

Dirk Van de Put, prezes i CEO Mondelez International (Fot.materiały prasowe)
Konsumenci na całym świecie coraz częściej jedzą przekąski. Już sześciu na 10 dorosłych twierdzi, że woli jeść więcej małych posiłków w ciągu dnia zamiast kilku większych – wynika z najnowszego raportu Mondelez International poświęconego tzw. snakowaniu. 

Mondelez International opracował raport o trendach na rynku przekąsek pt. „State of Snacking” we współpracy z firmą badawczą The Harris Poll na podstawie badań przeprowadzonych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.08.2025 / 10:02
StoryEditor
Polski rynek bakalii rośnie w siłę. Hebar na drodze do 100 mln zł przychodów
Polski rynek bakalii rośnie. Hebar planuje 100 mln zł przychodów (fot. Shutterstock)

Bakalie i orzechy przestają być tylko sezonową przekąską, stając się codziennym wyborem Polaków dbających o zdrowie i wartościowe składniki. Rodzinna firma Hebar, działająca na rynku od ponad 30 lat, dynamicznie rozwija swoją sprzedaż i zapowiada ambitne plany na najbliższe lata. Jak firma planuje wykorzystać rosnący popyt i zmieniające się potrzeby konsumentów?

Wartość rynku orzechów i bakalii w Polsce szacowana jest obecnie na 3,2 mld zł, a według prognoz rośnie w tempie blisko 10 proc. rocznie aż do 2029 roku. Za tym wzrostem stoją z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.08.2025 / 11:00
StoryEditor
Cyfrowe płatności to codzienność młodych Polaków. Jakie są najpopularniejsze?
Młodzi Polacy wybierają Blika i kryptowaluty (fot. Shutterstock)

Szybkość, wygoda i prostota stają się kluczowymi kryteriami wyboru metod płatności wśród młodych dorosłych w Polsce. Nowy raport pokazuje, że tradycyjne karty i przelewy ustępują miejsca cyfrowym rozwiązaniom, a coraz większa część pokolenia Z interesuje się inwestycjami. Co kryje się za tymi zmianami i jakie formy finansów zyskują najwięcej?

Badanie "Finanse Młodych Polek i Polaków 2025" pokazuje, że Blik wyraźnie umocnił swoją pozycję w płatnościach online. Korzystanie z tej metody wzrosło z 81 proc. do 86 proc. wś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. sierpień 2025 09:13