25.10.2022 / 13:18
StoryEditor

Witold Kazubek, PepsiCo: Odzysk wody zwraca się w długim terminie

PepsiCo inwestuje także w coraz nowocześniejsze wodooszczędne urządzenia (Shutterstock)
Nowy zakład PepsiCo, który powstaje obok Środy Śląskiej, będzie korzystać z technologii zbierania i odzysku wody deszczowej. Po uzdatnieniu w procesie nanofiltracji woda ta będzie wykorzystywana w procesach technicznych. Zakład będzie posiadał własną oczyszczalnię ścieków, której wydajność wyniesie 1600 m3 na dobę. Zastosowane metody biologiczne są opatentowane i unikatowe w skali światowej – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Witold Kazubek, koordynator ds. ochrony środowiska w PepsiCo.

PepsiCo realizuje założenia strategicznej transformacji w kierunku zrównoważonego rozwoju m.in. w ramach programu PepsiCo Positive. Oszczędzanie zasobów wody jest jedny...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2024 / 15:19
StoryEditor
NielsenIQ: Innowacje produktowe stają się coraz bardziej istotne [WIDEO]
Konrad Wacławik, Head of Retailer Services Poland w NielsenIQ (fot. mat. własne)

Wraz z końcem kryzysu inflacyjnego konsumenci będą wracać do starych, przedpandemicznych nawyków. O tym, co to oznacza dla handlu i producentów, mówił podczas kongresu Retail Trends 2024 Konrad Wacławik, Head of Retailer Services Poland w NielsenIQ.

- Konsumenci w czasie pandemii zmienili swoje zachowania zakupowe. Zdecydowanie na pierwsze miejsce w agendzie wychodziły oszczędności, szukanie najniższych cen, najlepszych i n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 10:07
StoryEditor
GUS podał świeże dane o inflacji. Zobacz, jak zmieniły się ceny żywności w Polsce
Poznaliśmy nowy odczyt inflacji (fot. Shutterstock)
Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w czerwcu 2024 r. w porównaniu z tym samym miesiącem przed rokiem były wyższe o 2,6 proc. - podał w poniedziałek Główny Urząd Statystyczny. W ujęciu miesiąc do miesiąca inflacja CPI wyniosła 0,1 proc. A jak wypadły ceny żywności?

Według GUS w czerwcu żywność i napoje bezalkoholowe były o 2,5 proc. droższe niż rok wcześniej. W porównaniu z majem br. ich ceny podskoczyły o 0,7 proc. W przypadku samej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 04:02