Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

03.06.2022 / 11:46
StoryEditor

Polacy i alkohol. Na paragonach więcej piwa niż wódki. W jakie dni pijemy najwięcej? [DANE]

Piwo (fot. Shutterstock)
Z danych aplikacji Pan Paragon wynika, że Polacy zdecydowanie częściej kupują piwo niż wódkę. Po alkohol najczęściej sięgamy w piątek i sobotę, a niedziela jest pod tym względem najsłabszym dniem tygodnia.

Aż 75 proc. „alkoholowych paragonów” zawierało pozycję z piwem. Dopiero na drugim miejscu znalazła się wódka, która obecna była na zaledwie 9,6 proc. paragonów ujętych w badaniu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2025 / 21:52
StoryEditor
Dino planuje strategiczną inwestycję, która przyspieszy podbój Ściany Wschodniej

Sieć supermarketów Dino Polska kontynuuje realizację długoterminowej, agresywnej strategii rozwoju, która opiera się na własnym, potężnym zapleczu logistycznym. Kluczowym elementem tej układanki jest obecnie wschód Polski, gdzie sieć planuje zagęszczenie swojej obecności, a nowym, strategicznym punktem jest Mazowsze.

Centrum dystrybucyjne w Wiśniewie przyspieszy ekspansję Dino

Kolejnym elementem do rozwoju ekspansji na północno-wschodnią Polskę jest planowana inwestycja w gminie Wiśniew p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2025 / 13:17
StoryEditor
Giganci polskiego handlu walczą o klientów. Żabka i Dino lepsze od Lidla, a Biedronka w tarapatach
Biedronka jako jedyna z wielkiej czwórki zanotowała spadek liczby unikalnych klientów rok do roku (fot. za YouTube)

Najnowszy raport Proxi Retail Insights za listopad 2025 r. ujawnia dynamiczną sytuację na polskim rynku FMCG. Choć wszystkie cztery wiodące sieci handlowe, czyli Biedronka, Dino, Lidl i Żabka notują wzrosty liczby wizyt w sklepach, to jedna z nich jest na tym tle wyraźnie lepsza od konkurencji. Tylko jedna z nich zanotowała też spadek liczby unikalnych klientów rok do roku.

Po silnym wzroście ruchu w sklepach należących do sieci Biedronka, Dino, Lidl i Żabka zanotowanym w październiku, listopad przyniósł jego spadek - wynika z raportu Proxi Retail ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. grudzień 2025 00:10