12.10.2022 / 09:41
StoryEditor

Marian Owerko, Grupa FoodWell: Tworzymy grupę o dużym potencjale produkcyjnym i dystrybucyjnym, skupionej na e-commerce oraz eksporcie

Marian Owerko, CEO Grupy FoodWell (Bakalland / Purella) (Grupa FoodWell)
Z połączenia Bakallandu i Purelli powstała Grupa FoodWell. Firma ma ambitne palny rozwoju w obszarze zdrowej żywności, produktów roślinnych i funkcjonalnych. Wsparciem będą silne marki, które wejdą w skład projektu Bakalland, Delecta, Anatol, Purella i BeRaw. Marian Owerko, prezes i współwłaściciel Grupy FoodWell (ex Bakalland), a także jeden z najbardziej znanych polskich inwestorów mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl o planach rozwoju projektu.

Dlaczego inwestorzy branżowi tak rzadko decydują się na wspieranie projektów start-upowych w Polsce. Pan wierzy w start-upy, w tym w firmy spożywcze. Purella Foods była jednym z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2025 / 18:52
StoryEditor
MediaMarkt i BP łączą siły. Nietypowa akcja sieci elektromarketów i stacji paliw
Sieć MediaMarkt rozpoczyna akację promocyjną we współpracy z BP (fot. materiały prasowe)

Kupisz telewizor lub sprzęt AGD - zatankujesz taniej. Tak w skrócie można opisać nową wspólną akcję promocyjną firm MediaMarkt Polska i BP Polska. Znamy jej warunki i cele.

MadiaMarkt chce zdobyć sobie klientów (i ich dane) za pomocą nowej akcji promocyjnej, organizowanej pod hasłem “Tanie tankowanie tylko z myMediaMarkt”. 

Ile trzeba wyd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 11:36
StoryEditor
Czego obawia się Rossmann? Sieć drogerii jest nie do zatrzymania, firma przełamie kolejną barierę rozwoju w Polsce
Sklep sieci Rossmann (Shutterstock)

Rossmann zamknął rok 2024 imponującymi wynikami finansowymi i rozwojem sieci, jednak firma nie działa w próżni. Spółka mierzy się z rosnącą niestabilnością przepisów, kosztami podatków oraz ryzykami związanymi z inflacją, stopami procentowymi i wahaniami kursów walut. Czy mimo trudnego otoczenia Rossmann utrzyma dynamiczne tempo wzrostu?

Z artykułu dowiesz się o:

  • Wynikach finansowych Rossmanna
  • Trudnościach z jakimi mierzy się Rossmann
  • Nowych sklepach Rossmann

Rossmann kontynuował intensywny rozw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. czerwiec 2025 19:49