Rynek żywności funkcjonalnej

Danone wybuduje w Opolu fabrykę produkującą specjalistyczną żywność. Przeznaczy na to 230 mln zł 06.09.2023 / 16:59

Białe certyfikaty. Co to jest? Dlaczego firmy powinny się nimi zainteresować? 08.08.2023 / 18:37

Marian Owerko, Grupa FoodWell: Tworzymy grupę o dużym potencjale produkcyjnym i dystrybucyjnym, skupionej na e-commerce oraz eksporcie 12.10.2022 / 09:41

Biedronka wprowadza do sklepów produkty marki własnej Go Active dla uprawiających sport 18.09.2022 / 10:14

Dominika Kowalewska, OneDayMore: Rynek funkcjonalnych produktów zbożowych ma dobre perspektywy 22.08.2022 / 12:18

Anna Lewandowska szuka CEO dla swojej firmy Foods by Ann 04.04.2022 / 19:42

Trzy kluczowe trendy na polskim rynku e-grocery w 2022 r. Jak budować asortyment? [ANALIZA] 30.12.2021 / 13:36

Supersonic Food chce podbić półki sklepów w Polsce. W planach pozyskanie funduszy na inwestycje i ekspansję 26.11.2021 / 20:42

Płaca minimalna w górę o 140 zł. „Doprowadzi to do likwidacji tysięcy sklepów”
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Potężna sieć handlowa chce sprzedać wszystkie hiper- i supermarkety i skupić się na rozwoju mniejszych formatów
Biedronka che puścić klientów w klapkach. Dyskonter szykuje projekt na 2026 r.
Biedronka, InPost, Orlen – jak sponsorzy reprezentacji Polski w piłce nożnej reagują na konflikt Lewandowski-Probierz?