27.03.2017 / 12:20
StoryEditor

Producenci lodów chcą pobić ubiegłoroczny rekord

Lody należą do produktów kupowanych impulsowo. O wielkości sprzedaży decyduje zatem ekspozycja. W niewielu sklepach jest ona jednak równie uporządkowana jak na zdjęciu (fot. Fotolia)
Rok 2016 dobrze zapisał się w historii producentów lodów. Pogoda dopisała, sprzedaż rosła, doszło do fuzji dwóch czołowych graczy. Teraz firmy muszą się sprężyć, by i ten sezon dobrze zapisał się w historii branży. I oczywiście zaklinać pogodę.

Jeśli pogodową anomalię, w wyniku której mieszkańcy południowej Polski już w pierwszym tygodniu marca cieszyli się wyjątkowo ciepłą aurą (termometry wskazywały nawet 20 stopni),...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 11:03
StoryEditor
Intermarche i Auchan wchodzą w sojusz. Chcą postawić się wielkim producentom
Na zdj. sklep sieci Intermarche (fot. ricochet64/Shutterstock)
Trzy francuskie sieci tworzą 10-letni sojusz zakupowy, który ma pomóc w negocjowaniu lepszych stawek z największymi graczami.

O sprawie pisze portal retaildetail.eu. Intermarche i Auchan już w grudniu ubiegłego roku informowali, że prowadzą rozmowy w sprawie zawarcia sojuszu zakupowego w kontekście zak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.04.2024 / 17:05
StoryEditor
Niemiecka sieć kopiuje pomysł Żabki, aby wydłużyć godziny sprzedaży w swoich sklepach
Kasy samoobsługowe w hybrydowym sklepie Edeka Nord, fot. Edeka Nord
Oddział niemieckiej sieci Edeka Nord działającej na terenie Meklemburgii-Pomorza Przedniego uruchomiła pierwszy pilotażowy sklep, który będzie pracował w formule hybrydowej, w tradycyjnych godzinach otwarcia i po "zamknięciu" placówki, wtedy klienci będą mogli korzystać z kas samoobsługowych.

Nowa koncepcja pracy sklepu sieci Edeka jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy chcą aby punkty handlowe były otwarte dłużej. Jednocześnie ma rozwiązać problem utrzymuj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. maj 2024 19:58