13.03.2019 / 08:24
StoryEditor

Producenci żywności majstrują przy opakowaniach

(fot. pixabay)
Zmniejszenie opakowania słodyczy czy kubka z kawą to zdaniem producentów "dostosowanie się do potrzeb konsumentów" m.in. pod kątem zmniejszenia zawartości. Jeśli nie idą za tym obniżki cen, a najczęściej tak się nie dzieje, to taka argumentacja traci sens - pisze Dziennik Gazeta Prawna.

Dziennik podaje przykłady kilku produktów, które w ostatnich miesiącach zmniejszyły opakowania jednocześnie nie zmniejszając cen. Chodzi m.in. o słodycze, dżemy, masło czy produ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 11:01
StoryEditor
Niemiła niespodzianka dla Polaków na Wszystkich Świętych. BLIK sparaliżowany przez cyberprzestępców
1 listopada 2025 r. cyberprzestępcy na kilka godzin zablokowali działanie sytsemu płatności BLIK (fot. materiały prasowe)

W sobotę, 1 listopada, miliony Polaków doświadczyły skutków paraliżu najpopularniejszego systemu płatności mobilnych w kraju. Awaria systemu BLIK była wynikiem ataku DDoS, przyznał operator. Jak do tego cyberataku odniósł się wiceminister i szef resortu bezpieczeństwa Krzysztof Gawkowski?

W sobotę 1 listopada w godzinach porannych użytkownicy systemy BLIK nie mogli z niego korzystać. Operator systemy - spółka Polski Standard Płatności - wyjaśnił na platfo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 11:39
StoryEditor
Pamiętajmy od podstawach. Dlaczego wyniki wyszukiwania są wciąż kluczowe dla retail mediów?
(fot. materiał partnera)

W świecie retail mediów sporo mówi się dziś o reklamach w sklepach stacjonarnych, o Connected TV, o programatycznym displayu i wideo, no i oczywiście o AI oraz agentach AI. Ale mimo tych wszystkich nowinek, wciąż numerem jeden – i to z dużą przewagą – pozostaje klasyczny format reklamowy: sponsored product, czyli reklama w wynikach wyszukiwania.

Reklamy w wynikach wyszukiwania to główne źródło przychodu dla większości sieci retail mediów (RMN). Aż 80 proc. przychodów z reklam Amazona pochodzi właśnie z jednego formatu –...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. listopad 2025 09:10