16.06.2025 / 09:24
StoryEditor

San Miguel rozpoczyna swoją pierwszą kampanię reklamową w Polsce

San Miguel rozpoczyna swoją pierwszą kampanię reklamową w Polsce

Po kilku latach obecności na polskim rynku, marka San Miguel startuje z pierwszą ogólnopolską kampanią marketingową. Hasło przewodnie brzmi: „Hiszpańskie lato, gdziekolwiek jesteś”. Celem kampanii jest budowanie silniejszej relacji z konsumentami poprzez pozytywne skojarzenia i emocje związane z produktem, hiszpańskim stylem życia – radością, spontanicznością i otwartością na nowe doświadczenia – niezależnie od miejsca i pory roku.

San Miguel planuje szerokie działania zarówno w mediach cyfrowych, na platformach społecznościowych ale i w punktach sprzedaży. W kampanii wykorzystywane będą również aktywacje handlowe oraz działania wspierające sprzedaż w sklepach i lokalach gastronomicznych (HoReCa).

San Miguel coraz śmielej zaznacza swoją obecność na polskim rynku. Dzięki rosnącej popularności piw importowanych oraz trendom konsumenckim związanym z wyborem piw premium, San Miguel zyskuje na znaczeniu zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym. Marka stawia także na współpracę z segmentem HoReCa oraz promocje w punktach sprzedaży detalicznej, podkreślając swoje śródziemnomorskie dziedzictwo i orzeźwiający profil smakowy. Prowadzone obecnie działania marketingowe wzmocnią świadomość marki, jej pozycję na polskim rynku oraz wpłyną na stabilny wzrost sprzedaży, szczególnie w okresie letnim, kiedy piwo typu lager cieszy się największym zainteresowaniem.

16. czerwiec 2025 09:29