San Miguel planuje szerokie działania zarówno w mediach cyfrowych, na platformach społecznościowych ale i w punktach sprzedaży. W kampanii wykorzystywane będą również aktywacje handlowe oraz działania wspierające sprzedaż w sklepach i lokalach gastronomicznych (HoReCa).
San Miguel coraz śmielej zaznacza swoją obecność na polskim rynku. Dzięki rosnącej popularności piw importowanych oraz trendom konsumenckim związanym z wyborem piw premium, San Miguel zyskuje na znaczeniu zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym. Marka stawia także na współpracę z segmentem HoReCa oraz promocje w punktach sprzedaży detalicznej, podkreślając swoje śródziemnomorskie dziedzictwo i orzeźwiający profil smakowy. Prowadzone obecnie działania marketingowe wzmocnią świadomość marki, jej pozycję na polskim rynku oraz wpłyną na stabilny wzrost sprzedaży, szczególnie w okresie letnim, kiedy piwo typu lager cieszy się największym zainteresowaniem.