20.04.2020 / 16:03
StoryEditor

Sante wchodzi we współpracę z innymi polskimi firmami. Będą promować rodzime produkty

(fot. Sante)
Konsumenci coraz bardziej doceniają krajowe produkty. Zauważając ten trend firma Sante podejmuje działania, które ułatwiają konsumentom wybór rodzimych produktów w codziennych zakupach. W tym celu Sante poszerza asortyment swojego sklepu internetowego o wyroby innych polskich producentów. Są to firmy, których właścicielami są Polacy, a produkcja odbywa się w naszym kraju.

Przy zakupie artykułów spożywczych, duża grupa klientów kieruje się ich polskim pochodzeniem. Świadomość konsumencka w tym obszarze nieustannie się poszerza. To nie tylko wyraz ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 12:28
StoryEditor

Morawiecki chce walczyć z markami własnymi w sklepach. Była wiceprezes UOKiK komentuje pomysł premiera

Na zdj. mec. Bernadeta Kasztelan-Świetlik, radca prawny, partner kancelarii Gessel, w latach 2014-2017 wiceprezes UOKiK (fot. kancelaria Gessel)
- Słuchając zapowiedzi o planach "drastycznego ograniczenia udziału marek własnych w sieciach handlowych", mam spore wątpliwości co do zasadności takich działań. Brzmi to jak typowe hasło wyborcze, a ja wolałabym, aby zmiana prawa bazowała na konkretach - w ten sposób do postulatu, o którym mówił przed kilkoma dniami premier Mateusz Morawiecki, odniosła się w komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl mec. Bernadeta Kasztelan-Świetlik, była wiceprezes UOKiK, a obecnie partner kancelarii Gessel.

Ekspertka ubolewa, że jak dotąd nie usłyszała, czy zostały przeprowadzone badania pokazujące, jaki jest obecnie udział marek własnych w poszczególnych sieciach handlowy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18.09.2023 / 14:56
StoryEditor

Reserved jak Victoria’s Secret i Armani. Pierwszy sklep marki we Włoszech ruszył w samym centrum Mediolanu przy Corso Vittorio Emanuele II

Salon Reserved w Mediolanie (fot. LPP)
LPP uruchomiło sklep marki Reserved we Włoszech. Nowy salon sprzedaży ruszył w samym sercu Mediolanu przy Corso Vittorio Emanuele II, nieopodal katedry Duomo i tuż obok znanych światowych marek odzieżowych.

Pierwszy sklep Reserved we Włoszech ruszył 15 września br. W planach są już następne otwarcia. Kolejne sklepy ruszą również w Mediolanie, a także w miastach północnych Włoch, gd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25. wrzesień 2023 03:45