20.04.2020 / 16:03
StoryEditor

Sante wchodzi we współpracę z innymi polskimi firmami. Będą promować rodzime produkty

(fot. Sante)
Konsumenci coraz bardziej doceniają krajowe produkty. Zauważając ten trend firma Sante podejmuje działania, które ułatwiają konsumentom wybór rodzimych produktów w codziennych zakupach. W tym celu Sante poszerza asortyment swojego sklepu internetowego o wyroby innych polskich producentów. Są to firmy, których właścicielami są Polacy, a produkcja odbywa się w naszym kraju.

Przy zakupie artykułów spożywczych, duża grupa klientów kieruje się ich polskim pochodzeniem. Świadomość konsumencka w tym obszarze nieustannie się poszerza. To nie tylko wyraz ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 11:31
StoryEditor
InPost nawiązał współpracę z brytyjskim gigantem. Rafał Brzoska mówi o priorytetowym kierunku ekspansji
Rafał Brzoska, prezes InPostu (fot. materiały prasowe)

InPost podpisał umowę z Grupą Debenhams, brytyjskim potentatem w dziedzinie mody, domu i urody. - Nadal skupiamy się na ekspansji w Wielkiej Brytanii - deklaruje Rafał Brzoska, prezes i założyciel InPostu.

Jak poinformowano, dzięki współpracy z InPostem klienci Debenhams w Wielkiej Brytanii od teraz będą mogli korzystać z sieci 10 tys. paczkomatów i 6 tys. punktów PUDO. Integra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2025 / 14:57
StoryEditor
Mięso niemieckie sprzedawano jako polskie! Inspektorzy skontrolowali setki sklepów
Inspektorzy wykryli przypadki fałszowania żywności (fot. Shutterstock)

Inspektorzy IJHARS skontrolowali sprzedaż mięsa czerwonego w sklepach wielkopowierzchniowych, sklepach mięsnych, na targowiskach i w sklepach wielobranżowych. Sprawdzono, czy informacje o pochodzeniu mięsa były prawdziwa. Nieprawidłowości wykryto aż w 31,9 proc. partii!

Duża kontrola trwała od lutego

Kontrole IJHARS prowadzone były od lutego do połowy czerwca 2025 r. Objęto nimi 504 podmioty, w których zweryfikowano oznakowanie 1829 part...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. lipiec 2025 00:47