09.06.2022 / 15:53
StoryEditor

6 kluczowych trendów w sektorze FMCG wg firmy Nielsen IQ. Sprawdź czym kierują się na zakupach konsumenci w Polsce?

Prawie 40 proc. shopperów w Polsce twierdzi, że zwraca uwagę na to czy wybrany przez nich produkt jest naturalny (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Okazuje się, że konsumenci w naszym kraju nie są lojalni wobec brandów. Wręcz przeciwnie, podejmując decyzje zakupowe najczęściej kierują się promocjami. Tylko 10 proc. ankietowanych twierdzi, że promocje rzadko wpływają na wybór marek produktów, które wkładają do koszyka – wynika z danych Nielsen IQ.

W trakcie webinaru „Breakthrough Innovation Poland”, eksperci Nielsen IQ przedstawili 6 kluczowych trendów konsumenckich, które zdefiniowały obraz polskiego rynku FMCG i nadal w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.10.2025 / 19:33
StoryEditor
Sieć hipermarketów zwolni 1800 pracowników. Gigant walczy ze spadkami sprzedaży

Amerykańska sieć handlowa Target ogłosiła plany zwolnienia 1800 pracowników biurowych, co stanowi około 8% globalnej kadry korporacyjnej. Decyzja ta ma na celu poprawę wyników firmy po czterech latach stagnacji sprzedaży i spadków notowań giełdowych.

Według nowego prezesa firmy, Michaela Fiddelke, nadmierna biurokracja i nakładające się obowiązki utrudniały podejmowanie decyzji i wdrażanie innowacji. W wewnętrznej wiadomo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 13:33
StoryEditor
Ograniczenia w sprzedaży i promocji alkoholu. Największe sieci handlowe są przeciwne radykalnym pomysłom rządzących
sklep, piwo, klient

Branża handlowa apeluje do rządzących o rozsądek przy wprowadzaniu nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji (POHiD), zrzeszająca największe sieci handlowe w kraju, ostrzega, że proponowane radykalne zmiany mogą negatywnie wpłynąć na konsumentów, pracowników oraz legalnie działające przedsiębiorstwa.

Projekt nowelizacji nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości zakłada wprowadzenie całkowitego zakazu reklamy i promocji piwa, a także ograniczenie sprzedaży alkoholu w godzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. listopad 2025 00:42