25.10.2021 / 12:45
StoryEditor

Allegro versus Amazon. Czy usługa Prime odbierze klientów polskiemu liderowi e-commerce? [ANALIZA]

Czy Amazon Prime zagrozi Allegro? (Shutterstock)
Amazon uruchomił swój serwis w domenie amazon.pl już w marcu 2021 r. Jednak dopiero niedawne uruchomienie pakietu Amazon Prime można uznać za prawdziwe wejście, które jest w stanie wywołać zmiany na polskim rynku e-commerce. Czy amerykański gigant zagrozi Allegro i innym wiodącym polskim graczom e-commerce – prognozuje Agnieszka Skonieczna, Retail Business Unit Director w firmie PMR.

Od momentu wejścia Amazona na polski rynkek w marcu 2021 r. liczba aktywnych użytkowników witryny, według danych Gemius, nie przekroczyła 3 mln. Dla porównania, liczba real user...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.05.2024 / 16:34
StoryEditor
Krzysztof Tokarz, GK Specjał: Wierzymy w dobre perspektywy naszego segmentu rynku w horyzoncie 10-15 lat
Kolejny fragment obszernej rozmowy z Krzysztofem Tokarzem, szefem Grupy Kapitałowej Specjał, który wierzy w "żywioł polskiego handlu" i z optymizmem patrzy na przyszłość tego segmentu rynku detalicznego. Barierą, którą należy pokonać, jest nierówne traktowanie przez niektórych producentów, szczególnie globalne koncerny.

Trendy w handlu detalicznym są oczywiste. Największe sieci handlowe – głównie dyskonty – przejmują udziały rynkowe, segment MŚP w zależności od segmentu traci lub utrzymuje pozy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2024 / 09:00
StoryEditor
Maciej Czapiewski i Kuba Zwoliński podsumowują Meet Commerce Polska 2024 [WIDEO]
Maciej Czapiewski (w środku) i Kuba Zwoliński (z prawej) (fot. Mago)
Połączenie dwóch światów – online i offline, unified commerce i rozwój nowych technologii w handlu na czele ze sztuczną inteligencją. O tym wszystkim dyskutowano podczas konferencji Meet Commerce 2024. Podsumowują ją Maciej Czapiewski, dyrektor ds. nowych technologii w firmie Mago i Kuba Zwoliński, prezes firmy Snowdog.

 

  

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. maj 2024 00:30