02.03.2017 / 12:02
StoryEditor

ARR na Kongresie Mięsnym 2017: Eksport polskiej wieprzowiny wzrośnie

Marzena Trajer, dyrektor w Agencji Rynku Rolnego (fot. archiwum)
Od wejścia Polski do UE w naszej produkcji rolnej zaszły duże zmiany. Jedną z nich jest spadek udziału produkcji trzody chlewnej w całości produkcji zwierzęcej z 21 proc. w 2004 roku do 13 proc. w 2015 roku – podkreślała Marzena Trajer, dyrektor w Agencji Rynku Rolnego (ARR) na Kongresie Mięsnym 2017.

Najszybciej w ciągu tych 11 lat wrosła produkcja bydła – aż o 175 proc. Od 2013 roku w produkcji mięsa dominuje drób, którego udział w całkowitej produkcji wynosi obecnie 43 pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2024 / 19:02
StoryEditor
Auchan rezygnuje z prowadzenia sklepu dladomu.auchan.pl i kończy z wysyłaniem zamówień kurierem
Auchan zmienia swój sklep internetowy (fot. mat prasowe)

Sieć handlowa Auchan wprowadza poważne zmiany w funkcjonowaniu swojego e-commerce. Detalista zdecydował się zrezygnować z kategorii dużego RTV i AGD oraz ograniczył możliwość wysyłki produktów do własnego transportu i odbioru zamówień w sklepach.

Auchan zakończył proces migracji swojego sklepu internetowego i rezygnuje z jednej z domen. Detalista zmienia regulamin swojego sklepu internetowego, co ma związek z likwidacją ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.07.2024 / 08:20
StoryEditor
Carrefour inwestuje w marki własne, retail media i e-commerce oraz rozwija zakupy poprzez sojusz Eureca
Na zdj. Carrefour Market w Bukareszcie (fot. Cristi Dangeorge/Shutterstock)

Grupa Carrefour przy okazji publikacji wyników pochwaliła się progresem w realizacji celów wyznaczonych w strategii rozpisanej do 2026 r. Jednym z sukcesów jest rozwój sprzedaży internetowej. W pierwszym półroczu wszystkie platformy e-commerce Carrefoura zanotowały GMV na poziomie 2,8 mld euro.

Taki wynik GMV (wartość brutto towarów) oznacza wzrost o 30 proc. rok do roku. W tym obszarze Carrefour wyróżnił rynek brazylijski, gdzie udało się zwiększyć GMV aż o 46 proc. r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 00:09