30.04.2018 / 11:41
StoryEditor

Auchan wprowadził do polskich sklepów markę własną premium - Mmm!

(materiały własne)
(materiały własne)
(materiały własne)
Produkty marki premium MMM! należącej do Auchan - 1
(materiały własne)
Produkty marki premium MMM! należącej do Auchan - 2
(materiały własne)
Produkty marki premium MMM! należącej do Auchan - 3
(materiały własne)
(materiały własne)
(materiały własne)
(materiały własne)
Grupa Auchan rozwija w Polsce ofertę marek własnych w segmencie premium. Pierwsze produkty pod marką Mmm! pojawiły się w polskich sklepach francuskiego operatora niemal dwa lata temu, a obecnie jest ich kilkadziesiąt w przynajmniej kilku kategoriach. Auchan to kolejna sieć hipermarketów, po Tesco i Carrefourze, która planuje wyróżnić się produktami z wyższej półki na bazie private label.

Auchan postanowił zaoferować produkty pod marką Mmm! m.in. w takich kategoriach jak: kawy, sery, wędliny dojrzewające, ciastka, musztardy, dania gotowe i sosy. Produkty są ofero...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.04.2024 / 21:23
StoryEditor
Paczkomaty InPost w szpitalach. Firma Rafała Brzoski identyfikuje i wypełnia kolejne nisze rynkowe
Paczkomaty InPost w szpitalach, fot. Inpost
Od kilku miesięcy paczkomaty Inpostu działają na lotniskach, teraz operator wprowadza swoje maszyny do szpitali. Pierwsze automaty paczkowe trafiły do Centrum Zdrowia Dziecka, Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie, Narodowego Instytutu Onkologii w Gliwicach oraz Szpitala Świętej Trójcy w Płocku. Paczkomat zostanie również zainstalowany w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim.

Grupa InPost, podkreśla, że bliscy pacjentów będą mogli teraz nadać przesyłki do szpitalnego urządzenia, gdy nie są w stanie odwiedzić chorego osobiście. Paczkomaty zostaną równ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 16:38
StoryEditor
Kurs Dino poszybował w górę, w ślad za Jeronimo Martins
Sklep sieci Biedronka (Shutterstock)
Kurs akcji Jeronimo Martins wzrósł po publikacji wyników finansowych za pierwszy kwartał 2024 roku. W ślad za notowaniami właściciela sieci Biedronka, do góry poszybowały notowania Dino i Grupy Eurocash.

Właściciel sieci handlowej Biedronka podał wyniki finansowe. Przychody za pierwszy kwartał 2024 roku wyniosły 8,1 mld euro, natomiast EBITDA 508 mln euro. Choć marża EBITDA zmal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. maj 2024 02:44