19.06.2023 / 10:29
StoryEditor

Barometr Retail firmy Future Mind. Dane konsumenckie paliwem dla biznesu [TYLKO U NAS]

70 proc. respondentów przyznaje, że ich organizacje nie biorą pod uwagę pozyskiwania i wykorzystywania informacji o konsumentach podczas tworzenia strategii (fot. Shutterstock)
Co przedstawiciele firm zajmujących się handlem detalicznym sądzą o potencjale drzemiącym w danych konsumenckich oraz jak oceniają dojrzałość cyfrową swoich organizacji w zakresie ich wykorzystania? Odpowiedzi na te pytania dostarcza kolejny "Barometr Retail", przygotowywany przez ekspertów Future Mind specjalnie dla czytelników magazynu "Wiadomości Handlowe" i portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Bieżący rok to dla wielu retailerów intensywny czas nie tylko ze względu na konieczność radzenia sobie z konsekwencjami globalnych wydarzeń i wysoką inflacją mającą wpływ na syt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.07.2025 / 10:20
StoryEditor
Allegro razem z Żabką szachuje InPost! Sklepy convenience dołączają do Allegro Delivery
Sklep sieci Żabka (fot. mat. prasowe)

Sklepy Żabki dołączyły właśnie do Allegro Delivery, czyli sieci punktów odbioru paczek mającej być przeciwwagą dla InPostu i jego paczkomatów. Największy marketplace w Polsce chwali się, że dzięki wpięciu ponad 11,6 tys. sklepów Żabki do systemu - poprzez współpracę z DHL - cała ogólnopolska sieć punktów odbioru Allegro Delivery będzie liczyć aż 45 tys. lokalizacji.

Allegro Delivery to, jak tłumaczy właciciel marketplace‘u, "nowatorska sieć partnerska oparta na współpracy z wieloma niezależnymi operatorami logistycznymi, dostępna w jednej a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 12:08
StoryEditor
Zmiana na szczycie Procter & Gamble. Shailesh Jejurikar będzie nowym CEO
Jejurikar Shailesh, nowy CEO Procter & Gamble (fot. materiały prasowe)

W jednej z największych globalnych firm sektora dóbr konsumpcyjnych następuje istotna zmiana kierownictwa. Procter & Gamble ogłosiło, kto przejmie stery od dotychczasowego prezesa. Co wiadomo o nowym CEO i jaką rolę zachowa jego poprzednik?

Procter & Gamble ogłosiło, że od 1 stycznia 2026 roku funkcję dyrektora generalnego obejmie Shailesh Jejurikar. Jednocześnie rada dyrektorów nominowała go do wyborów na członka ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. lipiec 2025 21:47