16.05.2023 / 15:30
StoryEditor

Biedronka, Lidl, Dino i Żabka rosną w siłę! Zobacz nowy ranking największych sieci handlowych w Polsce

Największe firmy handlowe w Polsce to... (fot. wiadomoscihandlowe.pl/ŁR, KK; Shutterstock; Longfin Media/Shutterstock; OleksSH/Shutterstock; mat. prasowe)
Jeronimo Martins Polska, czyli operator sieci Biedronka, zwiększył w minionym roku sprzedaż niemal o jedną czwartą i przekroczył 85 mld zł przychodów. W podobnym tempie rósł Lidl, który wygenerował 33,3 mld zł sprzedaży. Sprawdzamy, jak wypadły firmy z branży handlowej w przygotowanej przez "Rzeczpospolitą" Liście 500 największych przedsiębiorstw w Polsce.

Aż 13 firm prowadzących sieci handlowe oraz hurtownie FMCG znalazło się w czołowej setce największych przedsiębiorstw w Polsce. Choć największym podmiotem w naszym kraju - zwłas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2025 / 22:26
StoryEditor
Testy nie wypaliły! Duża sieć drogerii wycofuje się z ważnego projektu

Od wiosny 2024 roku klienci niemieckich drogerii DM mieli możliwość zakupu w 15 sklepach wybranych produktów marki własnej DMBio bez opakowania, do własnych pojemników. Celem testu było ograniczenie zużycia opakowań, a także sprawdzenie, jak rozwiązanie zostanie przyjęte przez konsumentów. Niestety projekt nie spełnił oczekiwań.

Stopień wykorzystania stacji był zbyt niski

Jak podkreśla Kerstin Erbe, członkini zarządu sieci drogerii DM opinie klientów nt. projektu były “w dużej mierze pozytywne”. By d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2025 / 11:37
StoryEditor
Przejęcie producenta Pringles przez Mars. USA na "tak", ale KE wszczyna dochodzenie
Przejęcie producenta Pringles przez Mars. W USA są na ”tak”, ale KE wszczyna dochodzenie

Komisja Europejska ma obawy w sprawie przejęcia Kellanova, producenta chipsów Pringles przez koncern Mars. Bruksela boi się, że ta transakcja może doprowadzić do wyższych cen dla konsumentów. Dlatego wszczyna dogłębne dochodzenie. Kiedy zapadnie werdykt w tej sprawie?

Z artykułu dowiesz się:

  • KE wszczyna dogłębne dochodzenie w sprawie przejęcia Kellanova przez Mars
  • KE reaguje na sygnały od sieci handlowych, które boją się tej fu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. lipiec 2025 09:36