10.08.2024 / 12:21
StoryEditor

Biedronka ma najniższe ceny! Nie, tańszy jest Lidl! Jest ‘wyrok‘ ws. tego, które sklepy są najtańsze

Rywalizacja Biedronki z Lidlem rozkręca się (fot. mat. prasowe; wiadomoscihandlowe.pl)

Wiemy, którą sieć handlową Polacy uznają za najtańszą. Według badania firmy ARC Rynek i Opinia w Polsce, to Biedronka jest wskazywana jako najtańsza sieć handlowa na polskim rynku detalicznym. Jednak – jak podaje "Rzeczpospolita" są miejscowości gdzie respondenci mają co do tego wątpliwości. Jak nasi rodacy oceniają poziom cen w Lidlu?

Walka o wizerunek najtańszej sieci handlowej między Biedronką a Lidlem trwa na polskim rynku od lat. Jednak w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy wojna o cenowy prym na rynk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2024 / 13:54
StoryEditor
Pierwsza drogeria dm pod Warszawą. Wystartuje w środę w nowym parku handlowym
Drogeria dm (fot. dm)

Sieć drogerii dm debiutuje w województwie mazowieckim. Pierwszy sklep zostanie otwarty już w najbliższą środę w Mysiadle, przy ul. Puławskiej 56 A w nowo powstałym parku handlowym San Park Piaseczno. Będzie to 34. sklep dm w Polsce.

- Z dużą ekscytacją ogłaszamy nasz debiut w województwie mazowieckim. Nie możemy doczekać się spotkania z klientami, którzy cierpliwie czekali na nas w tym regionie. Nasz sklep ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.08.2024 / 15:48
StoryEditor
Lego otwiera kolejny sklep w Polsce. Start już w październiku
Salon Lego w centrum handlowym Westfield Arkadia (mat. prasowe)

W czwartek 10 października oficjalnie wystartuje nowy sklep Lego w Galerii Katowickiej. Na klientów czekało będzie wiele interaktywnych atrakcji.

Sklep będzie miał powierzchnię 372 mkw. i jak przekonuje sieć, będzie miejscem „niezapomnianych wrażeń”, w którym odwiedzający będą mogli odkrywać, tworzyć i bawić się pod okiem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. wrzesień 2024 16:28