29.03.2022 / 20:09
StoryEditor

Ceny opakowań kartonowych wzrosną w 2022 r. o ponad 50 proc. To oznacza mocny wzrost cen żywności i leków

Grzegorz Łajca, prezes Grupy Akomex (Grup Akomex)
Nawet o ponad 50 proc. mogą w 2022 roku wzrosnąć w Polsce ceny opakowań kartonowych prognozuje firma Akomex. Nikt nie jest w stanie dokładnie przewidzieć wzrostu cen opakowań kartonowych w perspektywie najbliższych 3-4 miesięcy

Wzrost cen opakowań kartonowych, to przede wszystkim efekt wzrostu cen surowców, w szczególności kartonu i papieru oraz kosztów materiałów eksploatacyjnych, w tym opłat za prąd ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2025 / 09:46
StoryEditor
Alkohol w sieci na celowniku rządu. Ministerstwo Zdrowia chce uregulować internetową sprzedaż
Sprzedaż alkoholu przez internet. Ministerstwo Zdrowia planuje zmiany (fot. Shutterstock)

Sprzedaż alkoholu przez internet od lat funkcjonuje w szarej strefie prawnej, a brak jednoznacznych regulacji budzi wątpliwości zarówno wśród przedsiębiorców, jak i prawników. Ministerstwo Zdrowia planuje zająć się tym problemem i zapowiada zmiany, które mogą znacząco zmienić zasady handlu alkoholem online. Na czym mają polegać nowe przepisy i dlaczego budzą tyle emocji?

Choć ustawa o wychowaniu w trzeźwości nie przewiduje wprost zakazu sprzedaży alkoholu przez internet, temat ten od lat budzi kontrowersje. Ministerstwo Zdrowia zamierza wre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2025 / 16:15
StoryEditor
Pepco standaryzuje biznes. To będzie nowe otwarcie? Na jakie zagrożenia i ryzyka musi uważać dyskonter

Ostatnie tygodnie dla Grupy Pepco były dużym wyzwaniem. Operatorowi sprzedał mającą problemy finansowe sieć dyskontów Poundland w Wielkiej Brytanii, firma zapowiedziała także likwidację jednego z formatów handlowych i wyjście z biznesu FMCG. To wszystko przełoży się na niższą sprzedaż, ale jednocześnie poprawi jakość wyników grupy.

Pepco to wieloformatowa, paneuropejska sieć 5049 dyskontowych sklepów wielobranżowych, pod markami Pepco, Dealz oraz Poundland. Tu warto przypomnieć, że ta ostatnia licząca 8000...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 08:09