04.11.2024 / 15:52
StoryEditor

Dino Polska może w perspektywie trzech lat zwiększyć przychody i zyski o ponad połowę [PROGNOZA]

Logo Dino Polska (fot. KK)

Dino Polska może – według prognoz DM BOŚ – zwiększyć przychody z poziomu niespełna 25,7 mld zł w 2023 r. do prawie 41,8 mld zł w 2026 r. Oznaczałoby to wzrost o ponad 62 proc. Zysk netto może w tym samym ujęciu wzrosnąć z nieco ponad 1,4 mld zł do blisko 2,3 mld zł.

Dino Polska może – zgodnie z szacunkami DM BOŚ – wypracować w 2024 r. przychody rzędu 29,2 mld zł, w porównaniu z niespełna 25,7 mld zł w roku ubiegłym. W 2025 r. spółka moż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.06.2025 / 15:03
StoryEditor
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami
Carrefour 2.0 (mat. prasowe)

Carrefour Polska kontynuuje inwestycje w remodelling swoich hiper- i supermarketów. Sieć zakończyła właśnie modernizację trzech sklepów w Warszawie, Szczecinie i Ostrowcu Świętokrzyskim zgodnie z konceptem 2.0. Nowe placówki wyróżniają się pomniejszoną o 1/3 salą sprzedaży, poprawioną widocznością promocji i działań cenowych, a także zwiększonym komfortem zakupów.

– Kompaktyzacja dużych formatów to jeden z wiodących trendów na światowych rynkach handlowych oraz kluczowy element naszej nowej strategii w Polsce. Dzięki nowemu konceptowi 2.0...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2025 / 14:54
StoryEditor
E-commerce to nie hipermarket! Sklepy internetowe przerażone planami polskiego rządu dotyczącymi rozszerzenia podatku handlowego
Sprzedawcy internetowi zapłacą dodatkowy podatek? (fot. Shutterstock)

Izba Gospodarki Elektronicznej wysłała pismo do premiera Donalda Tuska, w którym protestuje przeciwko planom rozszerzenia podatku od sprzedaży detalicznej (tzw. podatku handlowego) na podmioty z kanału e-commerce. Jak przekazała e-Izba, w jej ocenie "działanie to jest kolejną próbą ograniczania konkurencyjności polskich i europejskich podmiotów branży e-commerce w stosunku do podmiotów pozaunijnych, w tym zwłaszcza azjatyckich".

Przypomnijmy, że o planach Ministerstwa Finansów informowaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl już w poniedziałek 9 czerwca. Jak przekazaliśmy nieoficjalnie, podatek han...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 17:48