10.10.2013 / 09:59
StoryEditor

E.Leclerc chce zrekompensować spadki sprzedaży markami własnymi

()
W drugim kw. br. sprzedaż produktów FMCG spadła zarówno w ujęciu ilościowym, jak i wartościowym. Jean-Philippe Marge, prezes E.Leclerc Polska, zdradził, że sieć najprawdopodobniej zamknie ten rok finansowy na zero, a jej celem jest obrona posiadanej pozycji na rynku – o wzrostach pomyśli dopiero w przyszłym roku – pisze „Puls Biznesu”.

Jedną z dróg do poprawy wyników ma być rozwój marek własnych, dających lepsze marże. Od 2009 roku produkty private labels notują corocznie dwucyfrowe wzrosty sprzedaży i obecnie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 10:55
StoryEditor
Nowy raport GUS ujawnia różnice w sprzedaży. Jakie kategorie okazały się rozczarowaniem?
Jak wyglądała sptrzedaż detaliczna w maju 2025? (fot. Shutterstock)

Nowe dane Głównego Urzędu Statystycznego (GUS) przynoszą obraz umiarkowanego wzrostu sprzedaży detalicznej w maju 2025 r. Choć niektóre branże przyspieszyły, inne zanotowały wyraźne spowolnienie. Czy handel ma się czego obawiać?

Według opublikowanych 24 czerwca danych Głównego Urzędu Statystycznego, sprzedaż detaliczna w cenach stałych w maju 2025 r. wzrosła o 4,4 proc. w porównaniu z analogi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 11:04
StoryEditor
Gigafuzja na rynku kawy. Lavazza i Dallmayr mogą połączyć siły
Włoski potentat na rynku kawy - firma Lavazza przymierza się do fuzji z Grupą Dallmayr (fot. Shutterstock)

Lavazza, włoski potentat w produkcji kawy, bada możliwość połączania z jednym ze swoich konkurentów - niemiecką firmą Dallmayr, podje dziennik „Corriere della Sera”. Kto miałby rządzić w połączonym przedsiębiorstwie?

Jak donosi włoski dziennik „Corriere della Sera”, Lavazza przymierza się do fuzji z firmą Dallmayr i analizuje umowę, która pozwoliłaby zachować jej właścicielom (rodzini...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 05:38