12.10.2023 / 12:33
StoryEditor

FMCG Blix Awards przyznane po raz pierwszy. Do kogo trafiły?

<p>W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>

W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)

<p>W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>

W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)

<p>W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>

W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)

<p>W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>

W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)

<p>W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>
<p>W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>
<p>W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>
<p>W trakcie gali Blix Awards 2023 przyznano wyróżnienie dla 25 firm (fot. Tomasz Kolmasiak)</p>
W środę po raz pierwszy rozdano wyróżnienia FMCG Blix Awards 2023. Trafiły do producentów, po których produkty konsumenci sięgają najchętniej. Podstawą wyróżnień były opinie konsumenckie wyrażone w badaniu przeprowadzonym przez Kantar oraz Blix.

Po raz pierwszy Kantar Polska oraz firma Blix odpowiadająca za mobilną aplikację dla shopperów, przygotowały zestawienie top marek wybieranych najchętniej przez konsumentów. Zeb...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.10.2025 / 13:49
StoryEditor
In-Store Retail Media kontra Digital-Out-of-Home – jaka jest różnica?

Sprowadzenie reklamy In-Store retail media (czyli reklamy cyfrowej w sklepach) do kategorii Digital-Out-of-Home (DOOH) to spore uproszczenie. Takie podejście pomija jej ogromny potencjał w zakresie personalizacji, zaangażowania klientów i bezpośredniego wpływu na sprzedaż.

Coraz więcej sieci handlowych instaluje ekrany cyfrowe w swoich sklepach. Ta fala digitalizacji przestrzeni sprzedaży naturalnie prowokuje pytanie: czy In-Store retail media to ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 12:52
StoryEditor
Kto naprawdę rządzi półką z napojami w małych opakowaniach? Najnowsze dane pokazują zaskakujący obraz rynku
Kto naprawdę rządzi półką z napojami w małych opakowaniach? (fot. Shutterstock)

Rynek napojów w małych opakowaniach staje się coraz bardziej konkurencyjny, a walka o widoczność produktów na sklepowych półkach przybiera na sile. Najnowsze dane eLeader pokazują, jak niewielkie różnice dzielą czołowe marki i jak duży udział w ekspozycji zyskują mniejsi gracze.

Małe butelki i puszki to dziś jedna z najbardziej dynamicznych kategorii w segmencie beverage. Jak pokazuje analiza firmy eLeader, obejmująca wody, soki, energetyki, izotoniki, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 14:48