28.03.2017 / 13:41
StoryEditor

Grupa Auchan – ważne pytania na 2017 r.

Hipermarket Auchan, Pasaż Łódzki, Łódź, Al. Jana Pawła II, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Auchan ma przyczółki zarówno na rozwiniętych rynkach Zachodu, jak i w najszybciej rosnących gospodarkach Azji. Dzięki temu jest kluczowym graczem w globalnym handlu detalicznym. Zdaniem Planet Retail, po głębokiej restrukturyzacji korporacyjnej francuski gigant będzie się obecnie starał wypracować solidne podstawy przyszłych wzrostów.

W ubiegłym roku Auchan Holding odnotował wyniki finansowe, które można określić jako stabilne, choć może nie porywające. Przychody w skali grupy spadły, ale zyski były zdrowe, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 13:18
StoryEditor

Eurostat: Tylko trzy kraje w UE zmagają się z wyższą inflacją niż Polska

W sierpniu 2023 r. inflacja w Polsce w ujęciu HICP wyniosła według Eurostatu 9,5 proc. rok do roku (fot. Shutterstock)
W sierpniu 2023 r. inflacja w Polsce w ujęciu HICP wyniosła według Eurostatu 9,5 proc. rok do roku. Wyższy wzrost cen zanotowano w przypadku trzech krajów w Unii Europejskiej: Węgrzech, Czech i Słowacji.

Jak podaje Eurostat, unijny urząd statystyczny, który oblicza inflację w ujęciu HICP (zharmonizowany wskaźnik cen konsumpcyjnych), średnio w UE ceny wzrosły w sierpniu o 5,9 pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 09:51
StoryEditor

Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash: Dyskonty nie są w stanie zaspokoić 100 proc. potrzeb konsumentów

Paweł Surówka, prezes Eurocah, uważa, że 30-proc. udział promocji w obrotach nie wpisuje się w model biznesowy dyskontów
Dyskonty potrafią czytać potrzeby konsumentów, ale ci potrzebują czegoś więcej niż tanich marek własnych – przekonuje Paweł Surówka. Prezes Grupy Eurocash przyznaje, że promocje są obecnie ważnym narzędziem walki rynkowej, ale krytykuje część akcji tego typu.

Paweł Surówka, odnosząc się do strategii Grupy Eurocash, w wywiadzie udzielonym "Rzeczpospolitej”, stwierdził, że jej celem jest bycie numerem jeden w segmencie superma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22. wrzesień 2023 06:57