01.03.2016 / 14:15
StoryEditor

Kiedy poznamy nowy projekt ustawy opodatkowującej handel?

Z nowym projektem ustawy o ”podatku handlowym” najprawdopodobniej zapoznamy się jeszcze w tym tygodniu (screen za: YouTube)
Prace nad kolejną, czwartą już wersją projektu ustawy o tzw. podatku handlowym są już "na ukończeniu". Publikacja projektu "powinna nastąpić w tym tygodniu" - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl w Ministerstwie Finansów.

W ostatnich dniach pojawiły się plotki, jakoby resort finansów planował oficjalną publikację projektu ustawy na środę, 2 marca. Nasi rozmówcy z Ministerstwa Finansów nie potwier...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.09.2025 / 10:06
StoryEditor
Carrefour kupuje udziały w kolejnej sieci. Chce zarabiać na nowej grupie klientów
Carrefour inwestuje w sieć Hmarket (fot. nito/Shutterstock)

Carrefour nabył 10 proc. udziałów w Hmarket - sieci sklepów specjalizującej się w sprzedaży produktów halal. Inwestycja sięgająca 10 mln euro ma wzmocnić istniejącą już teraz współpracę obu operatorów.

Hmarket to sieć sklepów obecna we Francji i Belgii. Jak donosi "Retail Detail", firmy już się znają - Hmarket jest bowiem... dostawcą produktów marki własnej dla Carrefo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 14:57
StoryEditor
Żabka i Stagwell robią rewolucję w marketingu! Powstaje In-Pulse - system oparty na analizie realnych zachowań zakupowych klientów
Sklep sieci Żabka (fot. DarSzach/Shutterstock)

In-Pulse to wspólny projekt Stagwell oraz Żabka Polska, który powstał w 2025 roku, który ma wspierać marketerów w podejmowaniu trafnych decyzji opartych na realnych zachowaniach zakupowych. To pierwszy w Polsce Shopper-Led Marketing System, który oferuje kompleksowy zestaw produktów i usług obejmujących business consulting, badania i analitykę, testowanie konceptów i produktów oraz retail media.

Żabka i Stagwell zmienią rynek detaliczny

W 2025 roku Żabka Polska i globalna grupa Stagwell powołały wspólne przedsięwzięcie In-Pulse – Shopper-Led Marketing System. To pier...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 08:46