06.02.2016 / 13:49
StoryEditor

Lidl wprowadza na półki markę Kuchnia Lidla.pl

Kuchnia Lidla.pl, fot WG ()
Kilka lat temu Lidl wprowadził do Polski nowy koncept marketingowy kuchnialidla.pl. Sieć chciała edukować i inspirować polskich konsumentów do śmielszych poczynań w kuchni, proponując nowe przepisy kulinarne i produkty inspirowane produktami różnych kuchni świata.

Teraz Lidl postanowił wykonać kolejny krok, przechodząc od konceptu marketingowego do produktowego. A tym samym wykreowania marki, która pozwoliłaby sprzedawać więcej prostych t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 18:49
StoryEditor
InPost rośnie w siłę poza Polską. Rafał Brzoska: Większą część przychodów generujemy za granicą
InPost przyspiesza zagraniczną ekspansję. Firma rozwija się m.in. we Włoszech (fot. Shutterstock)

Rafał Brzoska, prezes InPost Group, chwali się kolejnym sukcesem firmy za granicą. Tym razem chodzi o jednej z krajów na południu Europy, w którym InPost ma już ponad 4 tys. paczkomatów.

Grupa InPost umacnia pozycję na południu Europy. Firma założona przez Rafała Brzoskę dynamicznie rozwija swoją sieć logistyczną we Włoszech.

Jak InPost poczyna sobie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2025 / 14:17
StoryEditor
Stop Cafe: Paliwo, zakupy i śniadania! Orlen chce mocno zwiększyć liczbę wizyt klientów na stacjach
Orlen stawia na większą liczbę wizyt klientów (fot. Skorzewiak/Shutterstock)

Wrzesień na stacjach Orlen upływa pod znakiem nowych akcji dla kierowców. Obejmują one zarówno promocje związane z tankowaniem, jak i ofertę gastronomiczną w Stop Cafe. To część działań, które mają zwiększyć ruch klientów i zachęcić ich do częstszych wizyt. Jakie zasady obowiązują i czego można się spodziewać w ramach najnowszej oferty?

Od 1 do 30 września wszyscy korzystający z aplikacji Orlen Vitay mogą liczyć na zniżki przy tankowaniu. Promocja działa na prostych zasadach – rabat naliczany jest na paragonie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 08:36