21.07.2016 / 15:17
StoryEditor

Maleje sprzedaż cukru, rośnie słodyczy

Wraz z rosnącym poziomem zamożności Polaków odnotowuje się wzrost spożycia słodyczy (fot. ŁR)
Kupując słodycze, podobnie jak przy wyborze innych produktów spożywczych, konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na ich walory zdrowotne. Rosnącym zainteresowaniem cieszą się więc np. czekolady z wysoką zawartością kakao, uważane za źródło magnezu, czy batony z ziarnem zbóż - wynika z raportu „Zmiany preferencji Polaków w zakresie konsumpcji żywności”, przygotowanego BGŻ BNP Paribas.

Od końca lat 90. spożycie cukru w czystej postaci w gospodarstwach domowych wykazuje tendencje spadkowe. Według danych GUS, w latach 1999-2014 zmniejszyło się ono aż o 39 proc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 10:24
StoryEditor
Były dyrektor generalny Walmartu będzie rozwijał sklep Zooplus w Polsce
Lionel Desclée został nowym prezesem Zooplus. Wcześniej był CEO Walmart Japan(fot. Zooplus)

Nowym dyrektorem generalnym i członkiem zarządu sieci sklepów Zooplus zostanie Lionel Desclée. Wcześniej Belg był m.in. dyrektorem generalnym Walmart Japan. Jakie ma doświadczenie w branży pet food?

W artykule przeczytasz: 

  • Lionel Desclée został prezesem Zooplus
  • Rada Nadzorcza: Lionel Desclée ma poprowadzić Zooplus w kolejny rozdział
  • Lionel Desclée wcześniej kierował japońskim oddziałem Wallmart

Lionel Desclée został prezesem Zooplus

Spółka Zooplus podała 3 września 2025 r., że na stanowisko dyrektora generalnego (CEO) i członka zarządu został powołany Lionela Desclée. Swoją pracę na rzecz jednej z największych europejskich platform internetowych z produktami dla zwierząt domowych rozpocznie od 15 września.

Spółka w komunikacie podkreśla, że Lionela Desclée dołącza do Zooplus w kluczowym dla firmy momencie. Sieć zamierza zwiększyć swoje zasięgi oraz w jeszcze większym stopniu skupić się relacjach z klientami.

Rada Nadzorcza: Lionel Desclée ma poprowadzić Zooplus w kolejny rozdział

Rada Nadzorcza podkreśliła silne powiązanie Desclée z długoterminowym kierunkiem rozwoju firmy, zwracając uwagę na jego udowodnione umiejętności w zakresie kierowania transformacją i zapewniania skali operacyjnej.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 65% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 17:53
StoryEditor
Przedsiębiorcy obawiają się powrotu wysokiej inflacji. W TOP5 obaw biznesu aż trzy wiążą się z… polityką [RAPORT]
Biznes obawia się powrotu inflacji (fot. Shutterstock)

Aż 39,4 proc. liderów biznesu obawia się powrotu wysokiej inflacji. To najczęściej wskazywany lęk z listy 29 wymienionych w raporcie autorstwa UCE Research i platformy ePsycholodzy.pl. Ponadto wśród najczęściej wskazywanych zagrożeń widać nieuczciwych klientów – 36 proc., destabilizację państwa – 21,4 proc., inwigilację władzy – 18,2 proc., a także konflikt Polski z krajami spoza UE – 14,5 proc. Z kolei najmniej obaw budzi sztuczna inteligencja – 2,4 proc. Rzadko pojawia się też lęk przed byciem ofiarą przestępstwa cybernetycznego – 2,8 proc. Pod koniec rankingu znajduje się również spowolnienie gospodarcze i nowa pandemia lub epidemia – po 3,2 proc.

Raport UCE Research i platformy ePsycholodzy.pl pt. „Bieżące lęki i obawy przedsiębiorców 2025” przedstawia autorską listę 29 potencjalnych lęków i obaw panujących wśród ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 10:30