18.10.2016 / 06:00
StoryEditor

Marki własne coraz mocniej podgryzają produkty markowe. Dlaczego Polacy je kupują?

Tesco rozwija ofertę produktów pod marką Finest (materiały prasowe, Tesco Polska)
Rośnie zaufanie do produktów marek własnych – coraz więcej osób kojarzy tego typu produkty, kupuje je oraz uważa, że ich jakość nie odbiega znacznie od jakości produktów markowych – takie wnioski wynikają z badania konsumenckiego przeprowadzonego w lipcu 2016 r. na reprezentatywnej próbie 602 dorosłych mieszkańców Polski na potrzeby raportu „Handel detaliczny produktami marek własnych w Polsce 2016”.

Cena wciąż jest najważniejszym czynnikiem przekonującym Polaków do sięgania po markę własną. W porównaniu do poprzedniej edycji badania nawet więcej respondentów deklaruje, że k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2025 / 13:21
StoryEditor
Lidl otwiera sklep przy granicy z Niemcami. Turystyka zakupowa wspiera ekspansję sieci w Polsce?
(fot. Adam Bartosik/Shutterstock)

Otwarcie nowego sklepu Lidl w Dobrej, położonej niedaleko Szczecina tuż przy granicy z Niemcami, to nie tylko kontynuacja strategii rozwoju w mniejszych miejscowościach, ale także wykorzystanie szansy, jaką daje położenie, tuż przy granicy z zachodnim sąsiadem. Nowa inwestycja świetnie ilustruje zjawisko, które od lat towarzyszy polskiemu handlowi – zakupy transgraniczne, z którego korzysta nie tylko Lidl, ale i Biedronka oraz pozostali operatorzy.

Bliskość niemieckiej granicy sprawia, że nowa placówka Lidla w Dobrej w naturalny sposób stanie się miejscem atrakcyjnym nie tylko dla mieszkańców Dobrej czy Szczecina, ale równ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.09.2025 / 11:07
StoryEditor
Helikopter, gwiazdy filmowe, wyścigi i prywatna kolacja u włoskiego szefa kuchni. Uber przygotował wyjątkowe prezenty dla swoich użytkowników. Jak je zdobyć?
Uber (fot. Uber)

Uber One Experience to nowy program dla użytkowników oferty subskrypcyjnej Uber One. Dzięki niemu będzie można wygrać m.in. kolację przygotowaną przez szefa kuchni w domu zwycięzcy, spotkanie z Julią Wieniawą czy lot helikopterem. Pierwsza edycja przedsięwzięcia potrwa do końca października.

Uber One to model subskrypcyjny, w ramach którego użytkownicy mogą otrzymać darmową dostawę w Uber Eats i do 50 proc. zniżki na opłaty za usługę, a także do 15 proc. cashbacku w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. wrzesień 2025 00:27