23.11.2023 / 15:04
StoryEditor

Marki własne pobijają rynek produktów mięsnych… i drożeją szybciej niż brandy producentów

Znaczenie marek własnych w kategorii mięsa i wędlin rośnie. Jednocześnie produkty private labels drożeją dynamiczniej niż produkty markowe (fot. Łukasz Rawa /wiadomoscihandlowe.pl)
Znaczenie marek własnych w kategorii mięsa i wędlin rośnie. Jednocześnie produkty private labels drożeją dynamiczniej niż produkty markowe – wynika z danych zakupowych gromadzonych przez Panel Gospodarstw Domowych GfK.

Dane GfK za pierwszą połowę 2023 r. pokazują, że mięso świeże traci nabywców i zmniejsza się wolumen jego zakupów. Rosną natomiast średnie ceny i wartość zakupów kategorii....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. luty 2024 03:06