23.11.2023 / 15:04
StoryEditor

Marki własne pobijają rynek produktów mięsnych… i drożeją szybciej niż brandy producentów

Znaczenie marek własnych w kategorii mięsa i wędlin rośnie. Jednocześnie produkty private labels drożeją dynamiczniej niż produkty markowe (fot. Łukasz Rawa /wiadomoscihandlowe.pl)
Znaczenie marek własnych w kategorii mięsa i wędlin rośnie. Jednocześnie produkty private labels drożeją dynamiczniej niż produkty markowe – wynika z danych zakupowych gromadzonych przez Panel Gospodarstw Domowych GfK.

Dane GfK za pierwszą połowę 2023 r. pokazują, że mięso świeże traci nabywców i zmniejsza się wolumen jego zakupów. Rosną natomiast średnie ceny i wartość zakupów kategorii....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2025 / 10:06
StoryEditor
Eurocash kontra prezes UOKiK w sądzie. Wiemy, kiedy rozprawa apelacyjna
W grudniu odbędzie się ważna dla Grupy Eurocash rozprawa (fot. Rafał Oleksiewicz)

Prezes UOKiK w 2021 r. nałożył 76 mln zł kary na Grupę Eurocash za nieuczciwe wykorzystywanie przewagi kontraktowej. Firma odwołała się do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i 2024 r. wygrała - decyzję prezesa UOKiK uchylono. Szef urzędu antymonopolowego złożył jednak apelację. Wynik sprawy zależeć będzie więc od rozstrzygnięcia Sądu Apelacyjnego w Warszawie.

Rozprawę apelacyjną przed Sądem Apelacyjnym w Warszawie zaplanowano na 10 grudnia 2025 r. - poinformowała Grupa Eurocash.

O co chodzi w tym sporze?

Przypomnijmy, że na poc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2025 / 14:18
StoryEditor
NASA w Circle K. Kolekcja Horizon i lot w kosmos Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego w centrum uwagi
Lot Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego uruchomił falę zainteresowania kosmosem, a Circle K wykorzystuje ten moment, wprowadzając serię akcesoriów nawiązujących do współczesnych misji NASA

Lot Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego uruchomił falę zainteresowania kosmosem, a Circle K wykorzystuje ten moment, wprowadzając serię akcesoriów nawiązujących do współczesnych misji NASA.

Lot Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego zwiększył zainteresowanie misjami załogowymi i działalnością NASA. Tematyka wykorzystania technologii kosmicznych ponownie pojawiła się w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 05:40