14.05.2023 / 09:00
StoryEditor

Marki własne zyskują udziały w 80-proc. kategorii. W jakich rosną najmocniej? [Barclays]

Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty marki własnej produkowane na zlecenie sieci handlowych (fot. Łukasz Rawa / wiadomoscihandlowe.pl)
Marki własne zyskują udział w 80 proc. kategorii artykułów spożywczych – wynika z badania przez analityków Barclays. W sklepach działających w krajach UE największy wzrost produkty private label odnotowały w kategoriach jogurtów pitnych, detergentów i lodów, a w USA kategorii środków dezynfekujących i wody.

Badanie Barclays, które śledzi zmiany w udziałach rynkowych marek własnych w 46 kategoriach spożywczych, wykazało, że produkty sieci handlowych zyskiwały udział w 37 (z 46) kate...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.09.2024 / 17:10
StoryEditor
Kuehne+Nagel otwiera największe centrum logistyczne w historii dla marki Adidas
Centrum dystrybucyjne Adidas w Mantova (fot. materiały prasowe)

Kuehne+Nagel, jeden z wiodących globalnych dostawców usług logistycznych, otworzył swoje największe centrum dystrybucyjne w historii dla marki Adidas. Zlokalizowany w Mantovie, na północy Włoch, obiekt o powierzchni 130 tys. m kw. będzie obsługiwać 19 krajów Europy Południowej i Wschodniej, zapewniając wsparcie logistyczne dla marki adidas. Inwestycja, o wartości 350 mln euro, to odpowiedź na rosnące potrzeby omnichannel i cyfryzacji logistyki.

Nowe centrum, uznawane za model nowej generacji w branży logistycznej, stawia na automatyzację i zrównoważony rozwój. Ponad 700 robotów oraz zaawansowane systemy automatyzacji w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.09.2024 / 16:34
StoryEditor
Grupa krajów UE, w tym Polska, poparły apel Niemiec, by Komisja Europejska podjęła kroki przeciwko chińskim platformom Temu i Shein
Temu i Shein na celowniku 6 krajów unijnych (fot. Ascannio/Shutterstock)

Niemcy wystąpiły z apelem do Komisji Europejskiej – popartym przez Polskę, Francję Holandię, Austrię i Danię – by podjęła działania wobec chińskich platform Temu i Shein, które na których masowo oferowane są produkty nie spełniające norm i wymogów UE.

Treść apelu Niemiec i pięciu unijnych krajów została udostępniona dziennikarzom przed odbywającym się w Brukseli posiedzeniem ministrów ds. konkurencyjności – informują polskie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. październik 2024 20:48